کوروش باقری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد رستمی در کاپ تایلند قابل قبول است/ نیازی نبود کیانوش بخواهد رکوردشکنی کند/ فدراسیون باید تمرکز بیشتری روی تیم‌ ملی داشته باشد

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۶:۰۳:۱۴
کد خبر: ۸۱۰۷۶۴
سرمربی سابق تیم وزنه‌برداری ایران معتقد است تا زمان شروع مسابقات جهانی فرصت کافی باقی مانده و وزنه‌برداران باید آمادگی خود را بالا ببرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسابقات کاپ وزنه‌برداری تایلند به عنوان یکی از مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 برگزار شد که طی آن کیانوش رستمی ملی‌پوش کشورمان در وزن 96 کیلوگرم موفق شد عنوان قهرمانی را به دست آورد. رستمی در این مسابقات سعی کرد که در حرکت یک ضرب رکورد وزنه 186 کیلوگرم که در اختیار سهراب مرادی است را بشکند که در این کار ناموفق بود.

کوروش باقری، سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری کشور در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد رستمی در مسابقات گفت: اولویت حضور در این مسابقات کسب عنوان قهرمانی بود که خوشبختانه کیانوش توانست از عهده آن به خوبی برآید و یکی از 6 مسابقه‌ای را که برای کسب سهمیه المپیک باید پشت سر می‌گذاشت در آن موفق بود.

وی همچنین درخصوص حمله رستمی برای شکستن رکورد سهراب مرادی و اینکه در این امر ناموفق بود خاطرنشان کرد: باید دید که این وزنه‌بردار در چه شرایطی قصد این رکوردشکنی را داشته است که البته به نظر من در این مسابقات احتیاجی نبود بخواهد رکوردشکنی انجام دهد. تا زمان شروع مسابقات جهانی فرصت کافی باقی مانده و وزنه‌برداران باید آمادگی خود را بالا ببرند. اتفاقی نیز که برای رستمی افتاد و در بالا بردن وزنه 187 کیلوگرم فرصت را از دست داد و سه چراغ قرمز گرفت شاید به این خاطر بود که در لحظه تمرکزگیری دچار مشکل شد و به خاطر سطح پایین مسابقات می‌ خواست نفس‌گیری بیشتری انجام دهد.

سرمربی سابق تیم ملی ایران گفت: به نظر من وزنه‌هایی که رستمی در مسابقات تایلند زد قابل قبول است و باید دید در پشت صحنه چه اتفاقی افتاد که این وزنه‌بردار حرکت خطا داشت و نتوانست رکوردشکنی کند. در فاصله باقی مانده تا مسابقات جهانی و همچنین المپیک 2020 تیم وزنه‌برداری ما باید آمادگی خود را حفظ کند و فدراسیون به جای اینکه همه تمرکز خود را صرف انتخابات کند باید بیشتر به فکر آماده‌سازی تیم باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز