محمدرضا داورزنی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

علی‌رغم تمام تهدیدها مردم ما روز به روز مقاوم‌تر از گذشته شده‌اند/ ورزش در بعد از انقلاب به یک ارزش تبدیل شده است

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۴:۰۵:۴۶
کد خبر: ۸۱۱۲۰۵
علی‌رغم تمام تهدیدها مردم ما روز به روز مقاوم‌تر از گذشته شده‌اند/ ورزش در بعد از انقلاب به یک ارزش تبدیل شده است
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: علی‌رغم تمام تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان ولی روز به روز در عرصه‌های مختلف موفق‌تر بودیم و در خیلی از رشته‌ها قهرمان آسیا شدیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز در سراسر کشور برگزار شد که جامعه ورزش نیز همچون سال‌های گذشته حضور چشم‌گیری در این راهپیمایی داشتند.

محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: عملکرد ورزش ایران در چهل سال گذشته قابل قیاس با قبل نیست. ما در عرصه‌های مختلف، چه در زیرساخت‌ها، چه در بعد کمی و کیفی و چه در خصوص بحث بانوان در میادین مختلف و مهم‌تر از اینها تبدیل شدن ورزش به یک ارزش در کشور خوب عمل کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: ما شاید قبل از انقلاب خانواده مذهبی‌مان خیلی علاقه به حضور فرزندانشان در عرصه ورزشی نداشتند و در خصوص بانوان این موضوع بیشتر به چشم می‌آمد. بعد از انقلاب اسلامی جامعه ورزش تبدیل به یک ارزش شد یعنی به عنوان یک ضرورت جامعه  تبدیل شد. بارها دیدید که مقام معظم رهبری تأکید کردند  ورزش امر به معروف است. این یک ارزش است. چه در بعد همگانی که برای سلامتی جامعه است و چه در بعد قهرمانی آن که غرور ملی را ایجاد می‌کند و ما در عرصه‌های مختلف بین‌المللی شاهد این هستیم که حضور قدرتمندانه جوانان ما در میدان‌های بزرگ  نشان دهنده این است که کشور یک ثبات خوب و برنامه‌ریزی خوبی دارد.

معاون وزیر ورزش گفت: علی‌رغم تمام تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان ولی روز به روز در عرصه‌های مختلف موفق‌تر بودیم و در خیلی از رشته‌ها قهرمان آسیا شدیم، قهرمان جهان شدیم و اگر دقت کنید علاوه بر کشتی و وزنه‌برداری، ووشو، کاراته، کبدی و امثال آن و در رشته‌های تیمی جزو بهترین‌های دنیا هستیم. علی‌رغم تمام تهدیدها مردم ما روز به روز مقاوم‌تر از گذشته در صحنه حضور داشتند در یک جمله می‌توانم بگویم ورزش کشور در چهار دهه اخیر رشد بسیار خوبی داشته و کارنامه بسیار خوبی از این بابت دارد ولی باید تلاش بیشتری انجام بدهیم و نواقص را برطرف کنیم و ملت بزرگ ما ارزششان بیشتر از این حرف‌هاست. باید برای این مردم خوب کار کرد که در همه عرصه‌ها بتوانند در آسیا و جهان حرفی برای گفتن داشته باشند.

نظر شما