سیدفرید موسوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ارتباط ایجاد شده بین مردم و مسئولین مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده است/ مردم قدرشناس اقدامات انجام شده هستند

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۶:۳۰:۰۲
کد خبر: ۸۱۱۲۴۹
ارتباط ایجاد شده بین مردم و مسئولین مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده است/ مردم قدرشناس اقدامات انجام شده هستند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر حاکمیت، دولت و مسئولین از همین مردم هستند و هیچ شکافی بین این مردم و حاکمیت و دولت وجود ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مراسم راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور برگزار شد و جامعه ورزش همچون سال‌های گذشته حضور چشم‌گیری در این راهپیمایی داشتند.

سید فرید موسوی، رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: در چهل سال گذشته دستاوردهای مختلفی را داشتیم و مردم هم در جریان هستند و همین حضور نشان‌دهنده قدرشناسی این مردم هست. بزرگترین دستاوردی که به نظر من انقلاب اسلامی از همان روز اول برای این کشور و ملت داشته و هر روز تقویت شده بحث ارتباط و تقویت این ارتباط بین مردم، دولت، مسئولین و حاکمیت است. این بزرگترین سرمایه ای است که در اختیار کشور ما است و این بزرگترین دستاوردی است که انقلاب برای کشور ما به وجود آورده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر حاکمیت، دولت و مسئولین از همین مردم هستند و هیچ شکافی بین این مردم و حاکمیت و دولت وجود ندارد و بر هیمن اساس است که بسیاری از بدخواهی‌هایی که الان شاهد آن هستیم به دنبال این هستند که این دیوار بی‌اعتمادی بین مسئولین و مردم را تقویت  کنند و نسبت به هم بدبین کنند. خوشبختانه همین حضور روز گذشته در تهران و شهرهای دیگر که حضور میلیونی و بی نظیری داشتند در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی نشان دهنده این است تمام اقداماتی که قرار بود مردم را از این نظام و حاکمیت جدا کنند نقش برآب شده و امیدوارم با اقداماتی که در دهه پنجم انقلاب اسلامی در حوزه نرم‌افزاری باید شکل بگیرد مسئولین پاسخگوتر باشند. بحث فساد و کج‌روی‌هایی که شاهد هستیم مرتفع شود و هر روز بیش از گذشته شاهد تقویت این ارتباط بین مردم و نظام و خدمتگذاران آنها باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز