رقابت‌های چهارجانبه در روسیه برگزار می‌شود؛

شهبازی: اردوی بانوان باید مستمر باشد/ هدف از دیدار دوستانه محک زدن جوانان بود

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۵۶:۲۳
کد خبر: ۸۱۱۸۵۷
شهبازی: اردوی بانوان باید مستمر باشد/ هدف از دیدار دوستانه محک زدن جوانان بود
مربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تیم ملی جوانان کامل نبودند و دیدار دوستانه جهت محک بازیکنان و بالا بردن تکنیک‌های دفاعی بود. اردوها و دیدارهای دوستانه باید به صورت مستمر باشند تا بازیکنان به آمادگی لازم برسند.

به گزارش گروه ورزشی برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، سمیه شهبازی، مربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان زیر 16 سال با تیم زیر 19 سال بیان کرد: تیم ملی جوانان کامل نبودند، تعدادی از بازیکنان با تیم ملی فوتبال بزرگسالان به هند اعزام شدند و بازیکنان ایرانی – آمریکایی هنوز به تیم ملحق نشدند. این دیدار دوستانه باعث شد تا بازیکنان محک بخورند و قبل از اعزام به سوچی، بتوانیم شرایط ملی پوشان را ارزیابی کنیم.

وی ادامه داد: در این اردو دستور تمرینی بازیکنان جهت هماهنگی بیشتر و مرور برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی است. هدف از این بازی دوستانه برد یا باخت نبود، بلکه تمرکز روی تکنیک‌های دفاعی بود. خوشبختانه بازیکنان در این دیدار حدود 40 تا 50 درصد خواسته های ما را برآورده کردند.

مربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: بعد از رقابت‌های میانمار برای بازیکنان هیچ اردویی برگزار نشد، از مهرماه بازیکنان فقط در مسابقات لیگ حضور داشتند. تمریناتی که بازیکنان در باشگاه‌ها انجام می‌دهند با تمرینات در اردوی ملی بسیار متفاوت است و این موضوع باعث شد نکاتی را دوباره به ملی پوشان متذکر شویم. بازیکنان تیم ملی نیاز به اردوی مستمر و دیدارهای دوستانه دارند تا بتوانند به آمادگی لازم برسند.

شهبازی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است 7 اسفندماه به رقابت‌های چهار جانبه در روسیه‌، با حضور تیم‌های بلاروس ، آذربایجان ، روسیه و ایران اعزام شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز