با وجود کمبود نفرات اردوی خوبی را پشت‌سر گذاشتیم؛

خدابنده‌لو: فدراسیون کلیه امکانات را برای تیم فوتبال امید فراهم کرد

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۵:۲۴
کد خبر: ۸۱۲۰۵۷
خدابنده‌لو: فدراسیون کلیه امکانات را برای تیم فوتبال امید فراهم کرد
هافبک تیم ملی امید معتقد است با وجود کمبود بازیکن، اعضای این تیم اردوی خوبی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد خدابنده لو در پایان اردوی بهمن ماه تیم امید که روز 23 بهمن به پایان رسید اظهار داشت: با وجود کمبود نفرات در این مقطع اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و فکر می کنم اعضای کادر فنی هم از تمرین بچه ها راضی بودند. آقای کرانچار برنامه های تاکتیمی خاصی را در این چند روز با توجه به محدودیت تعداد بازیکنان مورد توجه قرار دادند که بسیار مفید بود.

بازیکن پیکان اضافه کرد: در این مدت خوشبختانه فدراسیون فوتبال حمایت بسیار خوبی از تیم امید داشت و تمامی امکانات لازم را در اردوها و بازی ها در اختیار داشتیم. با این وجود امیدواریم در اردوی بعدی همه بچه ها در کنارهم حضور داشته باشند و بتوانیم با تمام قدرت برای حضور در رقابت ها آماده شویم. قطعا انجام چند بازی تدارکاتی دیگر برای ما می تواند بسیار تاثیرگذار و مهم باشد تا کادر فنی به ترکیب مورد نظر خودش برای مسابقات برسد.

خدابنده لو گفت: از همه اهالی فوتبال خصوصا انتظار داریم در این مقطع حامی تیم امید باشند و به تیم روحیه بدهند. می خواهیم در مسابقات تهران با قدرت به مرحله بعدی صعود کنیم تا با انگیزه و روحیه مناسب سال آینده وارد دور نهایی بازی ها شویم و برای صعود به المپیک تلاش کنیم.

نظر شما