در پیامی منتشر شد؛

تسلیت سلطانی‌فر درپی شهادت جمعی از جوانان و مدافعان حریم ایران اسلامی

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۷:۵۷:۱۶
کد خبر: ۸۱۲۲۶۰
تسلیت سلطانی‌فر درپی شهادت جمعی از جوانان و مدافعان حریم ایران اسلامی
وزیر ورزش و جوانان با صدور پیامی، شهادت جمعی از جوانان و مدافعان حریم ایران اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، متن کامل این پیام به این شرح است:

خبر شهادت جمعی از جوانان خالص و پاک و مرزبانان غیور ایران اسلامی در واقعه تروریستی سیستان و بلوچستان موجب تالم و تاثر فراوان اینجانب گردید.  

تروریست های جنایتکار یک بار دیگر نشان دادند که از تبلور انسجام، وحدت و یکپارچگی مردم ایران اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آنچنان واهمه دارند که برای رسیدن به اهداف خام خود در شکستن صفوف یکپارچه ای که امام خمینی (ره) چهل سال قبل در میان امت ایجاد کرد مستاصل به انجام چنین اقدام شنیع و بزدلانه ای شدند. 

غافل از اینکه شهادت در راه حفظ و پاسداری از این راه و نهضت الهی برای جوانان این مرز و بوم افتخاری بزرگ بوده و این اقدامات کور تروریستی تنها موجب عزم بیشتر جوانان برآمده از این مکتب مقدس در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و صلابت بیشتر قدوم شان در پاسداری از این آب و خاک خواهد شد.

این واقعه تاسف بار و دردناک را خاضعانه به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العلی)، مردم و جوانان شریف و آگاه ایران، خانواده شهدا، پاسداران و فرماندهان جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همرزمان شهدا و علی الخصوص خانواده ها و بازماندگان آن عزیزان تسلیت عرض می نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز