فرامرزیان درنشست مشترک فدراسیون های ورزشی؛

تا کنون ۱۶۲ میلیارد تومان به فدراسیون های ورزشی پرداختی داشتیم/ شناسه هیات های ورزشی باید تا پایان سال مالی ثبت شود

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۰:۲۴
کد خبر: ۸۲۳۹۷۲
تا کنون ۱۶۲ میلیارد تومان به فدراسیون های ورزشی پرداختی داشتیم/ شناسه هیات های ورزشی باید تا پایان سال مالی ثبت شود
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش وجوانان گفت:تا کنون ۱۶۲ میلیارد تومان به فدراسیون های ورزشی پرداختی داشتیم در حالی که کل تعهداتمان ۱۵۳ میلیارد بوده و در روزهای باقیمانده سعی می کنیم ۵ میلیارد باقی مانده از کمک به هیات های ورزشی را پرداخت کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش وجوانان در جلسه مشترک روسای فدراسیون ها با وزیر ورزش و جوانان گفت:انتظار داریم گزارش خزانه دارها از منابع و اقدامات سال ۹۷ به تناسب تفکیک موضوعی از طرف فدراسیون ها برای ما ارسال شود تا برای سال ۹۸ برنامه ها مبتنی بر گزارشات مالی باشد.

وی افزود:یکی از موضوعات مهم از ابتدای سال ۹۷ بحث حسابرسی تعهدی بود که خوشبختانه بسیاری از فدراسیون های ورزشی انجام دادند و امیدواریم از شروع سال بعد همه فدراسیون ها آن را انجام دهند چرا که در غیر این صورت امکان پرداخت را نداریم.همچنین در  خصوص بحث اتوماسیون اداری باید از فدراسیون ها تشکر کنم که همکاری لازم را کردند و فقط یکی دو فدراسیون مشکلات کوچکی در این خصوص دارند که امیدواریم برطرف شود تا هماهنگی کامل و اتصال مالی اداری بین ما و آنها باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش وجوانان در ادامه اظهار داشت: شناسه هیات های ورزشی باید تا پایان سال مالی (پایان فروردین) ثبت شود تا سال آینده کل کمک های واریزی به آنها بر اساس شناسه باشد و همه منابع قابلیت رصد داشته باشد.

وی در پایان عنوان کرد: تا کنون ۱۶۲ میلیارد تومان به فدراسیون های ورزشی پرداختی داشتیم در حالی که کل تعهداتمان ۱۵۳ میلیارد بوده و در روزهای باقیمانده سعی می کنیم ۵ میلیارد باقی مانده از کمک به هیات های ورزشی را پرداخت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز