سیدداوود سیدعباسی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شرایط استقلال در لیگ قهرمانان بهتر خواهد شد/ پرسپولیس می‌تواند از گروه خود صعود کند

۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۴:۰۶:۰۷
کد خبر: ۸۲۳۹۷۵
شرایط استقلال در لیگ قهرمانان بهتر خواهد شد/ پرسپولیس می‌تواند از گروه خود صعود کند
هافبک اسبق سرخابی‌ها گفت: برای دوتیم استقلال و پرسپولیس در آسیا آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدداوود سیدعباسی، پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال و پرسپولیس درباره بازی استقلال و العین به خبرنگار برنا گفت: استقلال با توجه به شرایطی که داشت می توانست نتیجه خیلی خوبی بگیرد و مقابل العین به برد پرگل دست پیدا کند. اگر موقعیت های آبی پوشان گل می شد این تیم با اختلاف زیاد برنده میدان بود.

وی افزود: البته استقلال گل راحتی را دریافت کرد و بی تردید کادر فنی این تیم این مشکل را آنالیز و حل می کند. روی هم رفته استقلال با خریدهایی که در نیم فصل داشته به یک هارمونی خوب و امیدوار کننده دست پیدا کرده و باید به بازی های آینده این تیم حتی مقابل تیم قدرتمند الهلال عربستان امیدوار بود. درست است که الهلال تیم قدیمی و ریشه داری است اما این استقلال هر روز بهتر می شود و تا اواسط فروردین می تواند به وضعیت بهتری دست پیدا کند تا بتواند مقابل الهلال به برتری برسد.

هافبک پیشین پرسپولیس در ادامه پیرامون بازی این تیم مقابل السد قطر گفت: این بازی برای السد خیلی حیثیتی بود، نباید این نکته را فراموش کنیم که آنها سال گذشته توسط پرسپولیس حذف شده بودند و می خواستند به هر شکلی که شده در خانه مقابل حریف خود به برتری برسند که البته با یک گل که آفساید هم بود به خواسته خود رسیدند.

وی افزود: پرسپولیس در نیم فصل بازیکنانی جدیدی گرفته که روند هماهنگی آنها با بازیکنان اصلی باید سرعت بیشتری بگیرد و برانکو به ترکیب ثابت و ایده آل خود دست پیدا کند. فکر می کنم پرسپولیس می‌تواند از گروه خود صعود کند و در دیدارهای آینده نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

سیدعباسی در پایان عنوان کرد: برای استقلال و پرسپولیس در آسیا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تمام نمایندگان ایران از جمله ذوب آهن نیز بتواند از گروه خود صعود کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز