میثم بائو در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کار پرسپولیس برای قهرمان شدن دشوار است/ استقلال وضعیت مناسبی دارد/ نساجی مازندران حریف دست‌وپا بسته‌ای نخواهد بود

۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۷:۳۳:۴۴
کد خبر: ۸۲۴۲۱۲
کار پرسپولیس برای قهرمان شدن دشوار است/ استقلال وضعیت مناسبی دارد/ نساجی مازندران حریف دست‌وپا بسته‌ای نخواهد بود
بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: پرسپولیس در ورزشگاه خانگی نساجی مازندران با چالش مواجه شد و استقلال مقابل حریف با انگیزه خیالش راحت نباشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میثم بائو، بازیکن سابق سرخابی‌های پایتخت و نساجی مازندران، درباره دیدار استقلال و نساجی در هفته 22 رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: قطعا بازی استقلال و نساجی بازی زیبایی خواهد بود. استقلال در لیگ برتر شرایط خوبی دارد و توانسته در هفته‌های گذشته امتیازات خوبی را کسب کند. در آسیا هم آبی‌ها شانس مجدد دارند و اگر هوشیار باشند به نتایج مورد نظر خود می توانند برسند. 

وی ادامه داد: استقلال بازیکنان خوبی دارد و در دیدار خانگی به مصاف نساجی مازندران می‌رود. آبی‌ها برای رسیدن به عنوان قهرمانی نیاز مبرم به برنامه‌ریزی دارند. نساجی هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و استقلال در دیدار با این تیم باید هوشیار باشد. پرسپولیس در ورزشگاه خانگی نساجی مازندران با چالش مواجه شد و استقلال هم مقابل این تیم با انگیزه خیالش راحت نباشد.

بائو با تاکید بر اینکه نساجی با تفکرات جلالی توانسته نتایج خوبی را کسب کند، افزود: بازیکنان نساجی در رقابت‌های لیگ برتر انگیزه بسیاری دارند. این خطر جدی برای تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر است. امیدوارم بازی زیبایی از دو تیم شاهد باشیم و هواداران بی‌شمار دو تیم از تماشای این دیدار لذت ببرند. 

وی درباره دیدار پرسپولیس و سپیدرود رشت گفت: همه بازی‌های لیگ برتر برای تیم‌های مدعی قهرمانی سخت است. سرخپوشان در دیدار با سپیدرود همانند بازی‌های دیگر بازی راحتی نخواهند داشت. پرسپولیس در این لیگ رقیبان سختی دارد و برای رسیدن به عنوان قهرمانی راه دشواری در پیش دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز