سهراب انتظاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اشتباهات داوری برای پرسپولیس اپیدمی شده است/ در شهرهای شمالی از زمین به آسمان می‌بارد!

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۵:۵۱:۵۹
کد خبر: ۸۲۴۴۵۰
اشتباهات داوری برای پرسپولیس اپیدمی شده است/ در شهرهای شمالی از زمین به آسمان می‌بارد!
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران معتقد است پرسپولیس به ناحق مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا بازنده شد و اشتباه داوری برای پرسپولیس در آسیا و لیگ داخلی اپیدمی شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در آخرین بازی خود در سال 97 امروز  باید به مصاف سپیدرود در رشت برود. زمین زیر باران ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در بازی هفته گذشته این نگرانی را برای هواداران ایجاد کرده است که چمن مصنوعی سردار جنگل همان مشکلات را برای پرسپولیسی‌ها ایجاد کند.

سهراب انتظاری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره این دیدار به خبرنگار برنا گفت: در شهرهای شمالی متاسفانه از زمین به آسمان می‌بارد، تنها نقطه‌ای از کشور که می‌تواند بهترین چمن‌ها را داشته باشد و حاصل خیزترین خاک را دارد در ورزشگاهایش باید چمن مصنوعی کاشته شود. به اعتقاد من این ضعف مدیریت است وگرنه دانش کشت چمن خوب نیز وجود دارد و امیدوارم برای لیگ فصل آینده یک فکر اساسی برای این موضوع شود.

وی افزود: واقعیت این است که پرسپولیس به ناحق مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا بازنده شد و اشتباه داوری برای پرسپولیس در آسیا و لیگ داخلی اپیدمی شده است. سرخپوشان 2 گل در این رقابت‌ها دریافت کرده‌اند که هر 2 گل مردود بوده و در بازی‌های داخلی هم که بماند و البته این بدان معنا نیست که با اعتراض به داور مشکلی حل می‌شود. اما فدراسیون در این مورد و همچنین انجام بازی‌های پشت سر هم و هر سه روز یکبار باید تجدید نظر کند. شما چگونه فوتبال ما را با لیگ‌های برتر اروپایی مقایسه می‌کنید، آنجا شاید هر 3-4 روز یکبار بازی انجام شود اما امکانات ما هم با آنها برابر است، ما اینجا یک زمین تمرین درست نداریم و به نظر من در حق  تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنند و نماینده ایران هستند اجحاف می‌شود.

مهاجم پیشین پرسپولیس اظهار داشت: اگرچه باخت در دقایق پایانی می‌تواند تیم را به لحاظ روحی و روانی دچار مشکل کند و امروز هم پرسپولیس با تیمی بازی دارد که مقابل هوادارانش برای امتیاز گرفتن از سرخپوشان کوهی از انگیزه هستند، اما در این سوی میدان ما هم پرسپولیس هستیم و محکوم به پیروزی در این بازی. بچه‌ها می‌توانند با برد در این دیدار دوباره به صدر جدول بازگردیم و به امید خدا با تلاش بازیکنان و پیاده کردن دقیق خواسته‌های برانکو به این مهم دست پیدا می‌کنند.

انتظاری در ادامه با اشاره به تعطیلی چند روزه سرخپوشان پس از این بازی عنوان کرد: به اعتقاد من تک تک بازیکنان نیاز به این تعطیلی دارند، آنها با رفتن به آغوش خانواده‌هایشان یک ریکاوری خوب روحی می‌کنند و خود را برای بازی‌های سنگین و حساس سال 98 آماده می‌کنند. ضمن اینکه اگر چه بازیکنان به تیم اضافه شده با تیم هماهنگ‌تر شده‌اند و روند خوب بازی کردن پرسپولیس صعودی شده اما نباید آنها فراموش کنند که هواداران چه انتظار زیادی از تک تک آنها دارند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: بنده پیشاپیش ضمن تبریک سال جدید، برای همه هموطنانم سالی خوب و بهتر از گذشته را برای آنها آرزو می‌کنم و امیدوارم ملت ایران از همیشه سرافرازتر باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز