استقلال تهران-نساجی مازندران؛

عیدی استقلال در انتظار هواداران/ آخرین تدریس آقامعلم در سال ۹۷ سهم آبی‌ها می‌شود

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۵:۰۸:۱۸
کد خبر: ۸۲۴۴۵۹
عیدی استقلال در انتظار هواداران/ آخرین تدریس آقامعلم در سال ۹۷ سهم آبی‌ها می‌شود
تیم استقلال در آخرین بازی خود در سال 97 امروز مقابل شاگردان جلالی صف‌آرایی خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امروز و در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استقلال باید در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران برود. نساجی پس از مصاف با پرسپولیس در هفته بیست و یکم باید دومین بازی سخت خود را مقابل شاگردان شفر انجام دهد، اما این بار خارج از خانه! شاگردان جلالی که در بازی با پرسپولیس با گرفتن یک امتیاز نتیجه لازم را کسب کردند به خوبی می‌دانند که این بازی می‌تواند چه تاثیری در ادامه روند امتیازگیری این تیم داشته باشد. چرا که بازی‌های سخت و متوالی با استقلال، سایپا و سپاهان در هفته‌های آتی می‌تواند حاشیه امنیت نساجی را در رده نهم بیشتر کند و این تیم حتی با برد می‌تواند خود را در میان تیم‌های یک سوم بالای جدول ببیند. بنابراین دیدار با استقلال می‌تواند نقطه عطفی برای آن‌ها باشد. نخست اینکه آن‌ها در ورزشگاه آزادی شایستگی‌های خود را  بیش از پیش ثابت می‌کنند و دوم آن‌که کسب امتیاز مقابل استقلال در آزادی می‌تواند انگیزه‌های آنان را برای ادامه کار دو چندان کند. بنا بر اعلام جلالی که دوباره در آزادی و این بار با لباس سرخپوشان شمالی حضور پیدا خواهد کرد آنها به غیر از محمد عباس‌زاده، ولسیانی و نظری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

اما در نقطه مقابل شاگردان وینفرد شفر که به تازگی در لیگ قهرمانان آسیا در همین ورزشگاه تساوی مایوس کننده‌ای مقابل العین کسب کردند و داور هم گل صحیح آنها را مردود اعلام کرد، در غیاب وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و صیادمنش تغییراتی را در خط دفاع و هافبک خود خواهند داشت. البته  باحضور فرشید باقری این فرصت برای علی کریمی هست که یک خط به جلوتر بیاید و در پست هافبک میانی به بازی گرفته شود. استقلال با 40 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و اگر شفر می‌خواهد تیم خود را در کورس قهرمانی نگه دارد چاره‌ای جز برد در این دیدار نخواهد داشت. موضوعی که به نظر می رسد در کنار انگیزه جوانان مازنی باعث شود شاهد بازی جذابی باشیم.

محمدرضا اکبریان سوت داوری این بازی را در دست دارد. هواداران دو تیم نیز امروز در ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت و این موضوع حساسیت بازی را بیشتر خواهد کرد. از سوی دیگر این بازی آخرین دیدار دو تیم در سال 97 خواهد بود و از این حیث برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که بازی بعدی آنها مقابل پرسپولیس و دربی 89 خواهد بود. امروز باید منتظر نشست و دیدی آیا با توجه به تساوی امیدوار کننده سپاهان مقابل فولاد، استقلال خود را به صدر جدول نزدیکتر خواهد کرد و یا اینکه نساجی در آزادی یک شگفتی خلق خواهد کرد. البته این نکته را باید در نظر گرفت در صورتی که پرسپولیس نتواند سپیدرود را در رشت شکست بدهد و استقلال برابر نساجی به پیروزی برسد شاگردان وینفرد شفر می‌توانند برای اولین بار در این فصل صدرنشینی در لیگ برتر را تجربه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز