سپیدرود رشت-پرسپولیس تهران؛

جنگ بقا و قهرمانی در سردار جنگل/ برانکو، دست نادر را برای قعرنشینان رو می‌کند

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۵:۳۹:۲۱
کد خبر: ۸۲۴۴۶۴
جنگ بقا و قهرمانی در سردار جنگل/ برانکو، دست نادر را برای قعرنشینان رو می‌کند
تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی سال خود در ورزشگاه سردار جنگل مهمان سپیدرود رشت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امروز دو تیم سپیدرود رشت و پرسپولیس از ساعت 16:30 در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم خواهند رفت.

سرخپوشان در حالی بازی هفته بیست و دوم را برگزار خواهند کرد که در چند هفته قبل نتوانسته‌اند نمایش خوب نیم فصل اول را از خود نشان بدهند و با توجه به بازی‌های دو روز گذشته صدر جدول را نیز از دست دادند. به نظر می‌رسد بازیکنان جدیدی که در نیم فصل دوم برای پرسپولیس به میدان آمدند هنوز در ترکیب جا نیفتاده‌اند. شاگردان برانکو در بازی هفته گذشته در شرایط بد ورزشگاه قائمشهر به مصاف نساجی رفتند و در حالی که در این بازی فرصت‌های زیادی را از دست دادند در نهایت با تساوی یک-یک متوقف شد.

شاگردان برانکو در لیگ قهرمانان آسیا نیز وضعیت خوبی ندارند و بعد از انجام دو بازی تنها یک امتیاز را به دست آوردند و این در حالی است که به نظر خیلی از کارشناسان پرسپولیس در خلق موقعیت موفق عمل می‌کند ولی در زدن ضربات نهایی با مشکل مواجه است. در بازی هفته دوم این تیم در آسیا مقابل السد پرسپولیس صاحب چندین موقعیت شد ولی به راحتی این موقعیت‌ها از دست رفت تا امید هواداران سرخپوش برای صعود تیم محبوبشان کمرنگ‌تر شود.

پرسپولیس مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که وضعیت خوبی در جدول ندارد و بالاتر از استقلال خوزستان در رده پانزدهم قرار گرفته است. حالا بعد از نمایش ضعیف سرخپوشان در آسیا همه امید هواداران به لیگ برتر و جام حذفی است که این تیم بتواند نتیجه بگیرد. برد مقابل سپیدرود آنهم در زمین حریف برای برانکو و شاگردانش مهم خواهد بود چون در صورت نتیجه نگرفتن در این بازی به نوعی از کورس قهرمانی عقب خواهند ماند ولی پیروزی در بازی امروز بازهم امید قهرمانی را در دل هواداران زنده نگه خواهد داشت.

سپیدرود در دو بازی گذشته نادر دست‌نشان را روی نیمکت دارد و علی کریمی بعد از حواشی زیادی که با این تیم داشت در نهایت سپیدرود را ترک کرد. سپیدرود در بازی هفته گذشته در حالی که در آبادان می‌توانست پیروز میدان باشد در لحظات پایانی بازی گل دریافت کرد و بازی به تساوی کشیده شد. این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که تیم میزبان به دنبال بالا کشیدن در جدول است و اینکه به لیگ دسته یک سقوط نکند و سرخپوشان پایتخت نیز نمی‌خواهند از کورس صدرنشینی عقب بمانند.

این بازی از جهت دیگر برای پرسپولیس قابل اهمیت است. سرخپوشان در هفته بیست و سوم یعنی روز 10 فروردین به مصاف استقلال خواهند رفت و در صورتی که در بازی با سپیدرود پرسپولیسی‌ها با محرومیت و یا مصدومیت مواجه شوند قطعا کار سختی در دربی خواهند داشت.

نظر شما