سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو:

پیشکسوتان بازوان قدرتمندی برای فدراسیون‌ها به حساب می‌آیند

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۰:۴۰
کد خبر: ۸۲۴۵۶۲
پیشکسوتان بازوان قدرتمندی برای فدراسیون‌ها به حساب می‌آیند
سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو گفت: فدراسیون تکواندو در مسیری نو قدم برداشته است و در مجمع عمومی سالیانه به عنوان نخستین فدراسیون حضور رییس کمیته پیشکسوتان را شاهد بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود امینی، سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو در خصوص اقدامات صورت گرفته به منظور گسترش فعالیت‌های کمیته پیشکسوتان گفت: ریاست فدراسیون از 3 ماه پیش ماموریتی را به بنده محول کردند تا با بررسی روش‌های صحیح بتوانیم به پیشکسوتان، قهرمانان گذشته و اشخاصی که در محیط‌های مختلف مدیریتی به این رشته‌ پرافتخار کمک کرده‌اند، منطبق با دستورالعمل صندوق پیشکسوتان وزارت ورزش و جوانان خدماتی ارائه شود و از وظایف وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تکواندو در خصوص این عزیزان غافل نشد.

وی افزود: فدراسیون تکواندو در مسیری نو قدم برداشته است و به عنوان نخستین فدراسیون حضور رییس کمیته پیشکسوتان را در مجمع عمومی سالیانه که با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد شاهد بودیم؛ پس از این نیز در تمامی رویدادها و مناسبت‌ها مشارکت این عزیزان را پر رنگ تر از گذشته در برنامه ها خواهیم داشت چراکه این بزرگان هرجا حضور دارند با تجربه و دقت نظر خود آرامش بیشتری به خانواده تکواندو می‌دهند.

امینی خاطرنشان کرد: کمیته پیشکسوتان فدراسیون سال های زیادی است که تشکیل و از مشورت بزرگان این رشته استفاده می کند، این مهم بسیار خوب اما کافی نبود؛ برهمین اساس جلسه‌ای با حضور صاحب نظران این حوزه برگزار و پیش نویس شیوه‌نامه‌ کمیته پیشکسوتان را تدوین و در جلسه هیات رییسه مطرح و کلیات آن مورد تصویب قرار گرفت. در این شیوه‌نامه نکات کلی مطرح شده است تا به صورت مستقیم وارد دستورالعمل اجرایی با روش‌های دقیق شود. کمیته ای متشکل از 3 تا7 نفر از پیشکسوتان تکواندو می بایست آیین نامه اجرایی را تهیه و به ریاست فدراسیون برای ابلاغ ارائه نماید.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو تصریح کرد: تصمیم داریم تا در ارزیابی‌های سالانه هیات‌های استانی برای کمیته پیشکسوتان  امتیازی را درنظر بگیریم تا این مهم مشخص شود که به این عزیزان و نخبگان ما در سطح استانی به چه میزانی اهمیت داده می‌شود. پیشکسوتان بازوان قدرتمندی برای فدراسیون‌ها به حساب می‌آیند، سرمایه و برکت تکواندو وجود ذخایر و ثروت های عظیمی همچون پیشکسوتان این رشته است و می توان با استفاده مناسب از این پتانسیل، رشد و توسعه این رشته المپیکی را افزایش داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز