بسکتبال ایران پتانسیل خوبی دارد؛

متشرعی: با انگیزه بالای دختران بسکتبالیست ایران به‌زودی به اهدافمان می‌رسیم

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۶:۳۲
کد خبر: ۸۲۴۷۱۴
متشرعی: با انگیزه بالای دختران بسکتبالیست ایران به‌زودی به اهدافمان می‌رسیم
سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: مطمئن هستم با پتانسیل و انگیزه بالای دختران ایرانی به زودی به اهدافمان خواهیم رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شایسته متشرعی، سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان درباره حضورش در تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: باید از تمام افرادی که شرایط حضور من به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان در ایران را فراهم کردند به ویژه رامین طباطبایی رییس فدراسیون و فریده شجاعی نائب رییس بانوان تشکر کنم. امیدوارم تلاش های بی دریغ این افراد برای جامعه بسکتبال منجر به کسب موفقیت های بیشتر شود.

او درباره برنامه هایش برای دختران بسکتبالیست اظهار کرد: پیشرفت و ارتقای سطح عملکرد کمی و کیفی، آماده سازی بازیکنان از لحاظ جسمانی و روانی برای بازی های مقدماتی و آسیایی،هماهنگی عملکرد بازیکنان دعوت شده، کم کردن فاصله بین بازیکنان با تجربه و جوان و بهره‌گیری از جوانان در کنار با تجربه ها از جمله برنامه هایی است که من در بسکتبال ایران اجرایی خواهم کرد تا استفاده لازم را از بازیکنان در مقاطع حساس ببریم.

متشرعی ادامه داد: بعد از رسیدن به یک سطح قابل قبول و هماهنگی لازم با بسکتبال روز دنیا قصد داریم در چند تورنمنت بین المللی شرکت کنیم. مطمئن هستم با پتانسیل و انگیزه بالای دختران ایرانی به زودی به اهدافمان خواهیم رسید.

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان اضافه کرد: در این مسیر به طور حتم از نظرات مربیان پرتوان، با دانش و مجرب بهره می برم و با آن ها تعامل خواهم داشت. ضمن این که معتقدم در طول این راه با حمایت و همکاری فدراسیون راه رسیدن به روزهای درخشان هموار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز