آغاز به کار اشرفی به عنوان بازرس؛

رضایی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۸:۵۰:۵۷
کد خبر: ۸۳۴۲۴۷
هادی رضایی با پیشنهاد رئیس و با موافقت اعضای هیات رئیسه و اجرایی، به مدت چهار سال به عنوان دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، در جریان برگزاری یکصد و شصت و چهارمین نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک که صبح امروز در محل کمیته برگزار شد، به پیشنهاد رئیس کمیته و با موافقت اعضای هیات رئیسه و اجرایی، هادی رضایی به عنوان دبیر اجرایی کمیته به مدت 4 سال انتخاب شد.  رضایی سال‌هاست که در بدنه ورزش جانبازان و معلولین کشور فعالیت دارد و در کسوت ورزشکار و سرمربی تیم ملی، سابقه حضور در 8 دوره پارالمپیک را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

دبیرکلی فدراسیون والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه، مدرس جهانی، خبره ورزشی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، عضویت در هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به مدت 8 سال سرپرستی کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا 2018، ریاست هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی و عضو هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک بخشی از سوابق اجرایی و مدیریتی وی به شمار می‌رود.

*آغاز به کار اشرفی به عنوان بازرس
مسعود اشرفی، دبیرکل پیشین کمیته ملی پارالمپیک که در جریان انتخابات اخیر این کمیته به سمت بازرسی انتخاب شده بود، از امروز رسماً در سمت جدید آغاز به کار کرد. وی که پس از انتخابات و تا زمان معرفی دبیر جدید عهده دار سرپرستی دبیرکلی بود، امروز پس از معرفی هادی رضایی به عنوان دبیر جدید کمیته، همکاری خود را با کمیته ملی پارالمپیک به عنوان بازرس ادامه می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز