علی دادگر:

تیراندازان باید تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک انجام بدهند

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۲:۲۹
کد خبر: ۸۳۴۳۲۶
تیراندازان باید تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک انجام بدهند
رئیس فدراسیون تیراندازی ایران گفت: سال 98 برای ما بسیار سخت است و تیراندازان ما باید تمام تلاش خود را برای سهمیه المپیک بکنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی ایران، سال ۹۸ را برای فدراسیون تیراندازی، سالی بسیار سخت و پرکار برشمرد و در این خصوص بیان کرد: تیراندازان ایران باید همه تلاش خود را به کار بگیرند تا موفق به کسب سهمیه المپیک در مسابقات شوند.

وی افزود: از آبان سال قبل تا به حال تیراندازان اردو‌های متعددی داشتند که همه این اردو‌ها به صورت مرتب و منظم در حال برگزاری است. هم اکنون تیم ملی اهداف پروازی در امارات برای کسب سهمیه المپیک در رقابت با حریفان خود هستند، طبق آخرین رکورد‌های ثبت شده تیراندازان ما عملکرد نسبتا خوب و رضایت بخشی داشتند.

دادگر با اشاره به اینکه ۲۷ فروردین تیم ملی تفنگ برای کسب سهمیه المپیک راهی مسابقات چین می‌شود، اظهار داشت: الهه احمدی، نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، حسین باقری، امیرمحمد نکونام و پوریا نوروزیان افراد اعزامی به این مسابقات در رشته تفنگ هستند. تیم ملی تپانچه ۳۰ فروردین راهی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک چین اعزام شدند. مینا قربانی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی تیراندازانی هستند که در این تورنمنت برای کسب سهمیه باید با رقبای خود رقابت کنند.

رئیس فدراسیون تیراندازی ایران گفت: طبق برنامه در ۸ ماه آینده تیراندازان باید در ۸ مسابقه برای کسب سهمیه المپیک شرکت کنند. امیدوارم تیرانداران ایرانی بتوانند سهمیه‌های خوبی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ کسب کنند و در بازی‌های المپیک هم موفق به کسب مدال شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز