با برگزاری نشست هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی؛

حضور کاروان ورزشی ایران در چهار رشته قطعی شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۹:۳۳
کد خبر: ۸۳۴۳۴۱
حضور کاروان ورزشی ایران در چهار رشته قطعی شد
رای شرکت در سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان حضور کاروان ورزشی ایران در چهار رشته تکواندو، والیبال، تیراندازی و تیراندازی با کمان قطعی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین نشست هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در سال 1398 با موضوع چگونگی حضور کاروان ورزشی ایران در سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان با حضور کلیه اعضا در محل فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای جلسه دهخدا رئیس فدراسیون ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، گزارشی از کارهای انجام شده و برنامه های فدراسیون در خصوص رقابتهای یونیورسیاد دانشجویان جهان ارائه داد و در ادامه اعضای هیات رئیسه نقطه نظرات خود در خصوص فعالیت‌های فدراسیون بیان کردند.

با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با تاکید بر کاروان کیفی تیم های دانشجویی ایران در چهار رشته تکواندو (کیورگی و پومسه)، والیبال، تیروکمان (کامپوند) و تیراندازی حضورشان قطعی شد و در خصوص رشته دوومیدانی مقرر شد بعد بررسی رکوردهای مسابقات آتی که هفته آینده برگزار می شود و در صورتی که بتوانند رکوردهای لازم را کسب کنند، به مسابقات اعزام شوند.

در این نشست دهخدا، بشیریان، حمیدی، احمدی، دادگان، قراخانلو، علیزاده، مقدم منش، نصیرزاده، تجلی، روحانی و خانم صفاری اعضای هیات رئیسه فدراسیون حضور داشتند. سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 12 لغایت 23 تیر در شهر ناپل کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

نظر شما