استقلال تهران-ماشین سازی تبریز؛

چشم آبی‌ها به جایگاه تراکتور

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۴:۳۵:۰۳
کد خبر: ۸۳۴۷۹۳
چشم آبی‌ها به جایگاه تراکتور
تیم فوتبال استقلال از هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین سازی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاگردان وینفرد شفر در تیم استقلال تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین سازی تبریز هستند.

استقلال در دو دیدار اخیر خود دو برد کلیدی را مقابل الهلال عربستان و سپاهان اصفهان کسب کرده و این روزها در فرم بسیار خوبی قرار دارد و توانسته روزهای سخت ابتدای سال را سپری کند. تیم شفر بعد از موفقیت در اصفهان، طی روزهای گذشته برنامه تمرینی خود را بر اساس خواسته‌های کادر فنی سپری کرده و شرایط مناسبی را دارا هستند.

ماشین سازی با هدایت رضا مهاجری و نفراتی نظیر دخسوس و خالقی‌فر در نیم فصل اول موفق شد استقلال را در خانه متوقف کند اما حالا آبی‌پوشان با تکیه به حضور هواداران و البته اهمیت 3 امتیاز این مسابقه در زمین خواهند جنگید تا با کسب پیروزی، همچنان در جمع مدعیان و بالانشینان باقی بمانند.

وریا غفوری، روزبه چشمی، فرشید باقری، محسن کریمی، طارق همام و اللهیار صیادمنش نفراتی هستند که به علت محرومیت و مصدومیت مقابل ماشین سازی غایب خواهند بود.

شفر و هواداران استقلال به درخشش بازیکنانی نظیر پاتوسی، ایسما و منشا امیدوار هستند تا هر سه امتیاز را در خانه نگه دارند و کماکان در کورس مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باقی بمانند. اگر استقلال برنده شود با 50 امتیاز موقتا به رده دوم صعود می‌کند و جای تراکتورسازی را با یک بازی بیشتر خواهد گرفت.

قضاوت مسابقه را سیدمهدی سیدعلی برعهده دارد و این دیدار از ساعت 20:15 آغاز خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز