به تصمیم کنفدراسیون کانوئینگ؛

میزبانی مسابقات کانولوپو قهرمانی آسیا به به ایران داده شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۰:۰۱
کد خبر: ۸۳۴۹۰۲
میزبانی مسابقات کانولوپو قهرمانی آسیا به به ایران داده شد
میزبانی مسابقات کانوپولو قهرمانی آسیا 2019 با وجود مخالفت برخی از کشورهای آسیایی به ایران داده شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، کنفدراسیون کانوئینگ آسیا اعلام کرده بود که احتمال گرفته شدن میزبانی رقابت‌های کانوپولو قهرمانی آسیا از ایران وجود دارد، برهمین اساس علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی برای مذاکره با مسئولان آسیایی راهی مالزی شد.

همزمان با جلسه هیات اجرایی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا که با حضور احمد دنیامالی نائب رئیس کنفدراسیون برگزار شد، رئیس فدراسیون قایقرانی ایران برای قطعی کردن میزبانی ایران از این مسابقات مذاکرات خود را انجام داد و در نهایت مقرر شد که این رقابت‌ها در ایران برگزار شود.

علیرضا سهرابیان در خصوص مذاکرات انجام شده در مالزی بیان کرد: ذهنیت منفی زیادی نسبت به ایران ایجاد شده بود که در این جلسه تلاش کردیم تا با تغییر این ذهنیت میزبانی را برای ایران حفظ کنیم، در نهایت هم این اتفاق افتاد.

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: آقای دنیامالی در این جلسه تلاش زیادی انجام داد و واقعا اگر تلاش او نبود نمی‌توانستیم نتیجه بگیریم و این میزبانی از ایران گرفته می‌شد.

وی با اشاره به ادامه مذاکرات خود در مالزی اظهار داشت: در حال بررسی وضعیت میزبانی هستیم و تلاش می‌کنیم با کشورهای مختلف رایزنی داشته باشیم تا تعداد تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات بیشتر شود. این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که برخی کشورها در تلاش بودند تا این میزبانی از ایران گرفته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز