سرباز کوچک وطن و کاراته ایران هستم؛

قاسمی: بر عزم خود نسبت به حمایت از خانواده کاراته پایبندم

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۵:۵۰
کد خبر: ۸۳۴۹۹۸
قاسمی: بر عزم خود نسبت به حمایت از خانواده کاراته پایبندم
کاندیدای ریاست فدراسیون کاراته گفت: در مسیر افتخارآفرینی بیشتر ورزش پر افتخار کاراته از هر آنچه که بتوانم انجام دهم دریغ نخواهم ورزید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رشته کاراته با توجه به درخششی که در یک سال اخیر داشته حساب ویژه‌ای مسئولین ورزشی کشور روی آن باز کرده‌اند که کاراته‌کاها بتوانند در المپیک 2020 موفقیت چشمگیری به دست آورند و در اولین و آخرین حضور کاراته در المپیک این رشته بتواند سهم خوبی در سبد مدال‌آوری ایران داشته باشد. در اواخر سال 97 انتخابات این فدراسیون برگزار شد و حسن طباطبایی به عنوان رییس جدید فدراسیون انتخاب شد و حالا امید زیادی وجود دارد که این رشته بتواند به موفقیت‌های خود ادامه دهد.

قاسمی کاندیدای ریاست فدراسیون کاراته در گفتگویی با اشاره به آینده این رشته اظهار داشت: در آخرین گفتگوی خبری‌ام و همچنین صحبت‌هایی که در جلسه مجمع انتخاباتی کاراته داشتم اعلام کردم با تمام توان از کاراته حمایت خواهم کرد و از انجام هر کار مثبتی در جهت تحقق اهداف و برنامه های فدراسیون و تامین آرامش ملی‌پوشان عزیزمان دریغ نخواهم کرد.

وی در ادامه افزود: من سرباز کوچک وطن و جامعه رزمی به ویژه کاراته بوده، هستم و خواهم بود. اینک نیز تمام و کمال در خدمت جامعه کاراته هستم. در مسیر افتخارآفرینی بیشتر ورزش پر افتخار کاراته از هر آنچه که بتوانم انجام دهم دریغ نخواهم ورزید.

نظر شما