با ریاست داوری؛

جلسه چهارم فوق‌العاده لیگ ملت‌های والیبال برگزار شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۱:۳۲
کد خبر: ۸۳۵۰۹۴
جلسه چهارم فوق‌العاده لیگ ملت‌های والیبال برگزار شد
جلسه چهارم فوق العاده لیگ ملت های والیبال 2019 پس از حضور تیم نظارتی فدراسیون و بازدید آنها از شهرهای ارومیه و اردبیل سه شنبه در محل فدراسیون و به ریاست داوری برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جلسه چهارم فوق العاده لیگ ملت های والیبال 2019 پس از حضور تیم نظارتی فدراسیون و بازدید آنها از شهرهای ارومیه و اردبیل سه شنبه در محل فدراسیون و به ریاست افشین داوری برگزار شد. 

در این جلسه که در دفتر سرپرست فدراسیون انجام شد، اعضای ستاد برگزاری رقابت های لیگ ملت های والیبال 2019 که در هفته های سوم و چهارم به میزبانی ارومیه و اردبیل برگزار می شود، حضور داشتند.

در این جلسه افشین داوری به همراه تیم نظارتی که ابتدای هفته به شهرهای ارومیه و اردبیل سفر کرده بود، گزارشی پیرامون آخرین وضعیت این دو شهر درباره میزبانی ارائه کرد و همچنین درباره موضوعات مختلف تصمیم گیری شد.

انجام آخرین امور مربوط به تجهیز سالن های میزبان، روند ورود و خروج و اسکان تیم های مهمان، هماهنگی با سفارتخانه های تیم های حاضر در مسابقات، مباحث مربوط به صدور کارت های شناسایی، برگزاری تشریفات در سطح مناسب و انجام استقبال و میزبانی به شکل شایسته، نحوه بلیت فروشی، اختیارات پیرامون مسائل مربوط به روابط عمومی و دیگر مسائل موضوعاتی بود که در این جلسه درباره آن تصمیم گیری شد و حاضرین مصوباتی را به تصویب رساندند.

همچنین مهلت نهایی برای انجام مصوبات و رفع نواقصی که از سوی ناظرین گزارش شد، در نظر گرفته شده است تا مسئولینی که برای انجام مصوبات انتخاب شدند، در تاریخ مورد نظر نواقص را برطرف کرده و گزارش اقدامات خود را در جلسه بعدی ارائه کنند.

داوری، فتاحی، پورحسن، افجه‌ای، نوری، ابارشی، خوش خبر، گرایلی، قنبری، درخشنده، خوشدل، فیروزی، جعفری، بهرامی‌زاده و خانم‌ها زکی‌زاده و حسابی در این جلسه حضور داشتند.

نظر شما