روز جمعه صورت خواهد گرفت؛

برگزاری سومین سالگرد درگذشت زنده‌یاد اولادی در قادیکلا

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۱:۵۱
کد خبر: ۸۳۵۵۳۲
برگزاری سومین سالگرد درگذشت زنده‌یاد اولادی در قادیکلا
سومین سالگرد مهاجم پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران که در جوانی درگذشت، روز جمعه بر سر مزار او برگزار می‌شود و نماینده پرسپولیس در این مراسم شرکت خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهرداد اولادی که در دوره‌ای از دوران فعالیت حرفه‌ای خود در پرسپولیس بازی کرد و در تیم‌های ملی فوتبال، ملوان بندر انزلی و استقلال نیز حضور داشت، سه سال پیش از این، در 31 فروردین سال 1395 در عین ناباوری و در 30 سالگی درگذشت تا جمعه ورزش و فوتبال ایران را به شدت متاثر و اندوهگین کند.

در سومین سالگرد درگذشت زنده یاد اولادی، روز جمعه 30 فروردین از ساعت 14 الی 16 مراسمی به همین مناسبت بر سر مزار او در روستای قادیکلا برگزار خواهد شد. باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن ابراز همدردی دوباره با خانواده آن زنده یاد، از هواداران پرسپولیس و جامعه فوتبال برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آورد.  همچنین نماینده‌ای از باشگاه پرسپولیس به این منظور راهی قادیکلا می‌شود.

گفتنی است؛ ایرج عرب مدیرعامل باشگاه، چندی پیش در جریان سفر به مازندران برای حضور در بازی پرسپولیس – نساجی، بر سر مزار دو بازیکن سابق سرخپوشان، هادی نوروزی و مهرداد اولادی حضور پیدا کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آنها با خانواده‎های ایشان از نزدیک دیدار کرد.

نظر شما