سارا اعتماد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تجربه کم، کار را برای ما سخت‌ کرد/ بانوان بسکتبالیست ایران می‌توانند در تورنمنت‌های بزرگ‌تر از غرب آسیا نیز موفق باشند

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۶:۳۹:۵۱
کد خبر: ۸۳۶۶۸۹
تجربه کم، کار را برای ما سخت‌ کرد/ بانوان بسکتبالیست ایران می‌توانند در تورنمنت‌های بزرگ‌تر از غرب آسیا نیز موفق باشند
ملی‌پوش تیم بسکتبال ایران گفت: اگر برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم و سعی کنیم از لحاظ آمادگی بدنی پیشرفت کنیم، قطعا می‌توانیم نه تنها در غرب آسیا بلکه در تورنمنت‌های بزرگ‌تری مثل بازی‌های آسیایی هم می‌توانیم موفق باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن به نمایندگی از ایران در مسابقات غرب آسیا اردن حضور داشت و توانست نایب قهرمان این رقابت‌ها شود. تیم بسکتبال بانوان ایران برای اولین بار توانست در این مسابقات به مدال دست پیدا کند.

سارا اعتماد، بانوی آسمان‌خراش ایرانی، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این رقابت‌ها بیان کرد: 5 تیم در مسابقات غرب آسیا شرکت کردند که نسبت به سال گذشته تعداد تیم‌ها کم‌تر شده بود. سالن تمرینی حدود یک ساعت از محل استقرار ما دور بود و مسیر ترافیک سنگینی داشت. صبح‌ها تمرین می‌کردیم و بعد از ظهرها بازی داشتیم و دائما در راه بودیم، این موضوع باعث خستگی ما شده بود و تمام تیم‌ها نسبت به این مسئله اعتراض داشتند.

وی افزود: تیم‌های شرکت کننده از لحاظ کیفی و فنی بسیار خوب بودند و تیم‌های باتجربه‌ای حضور داشتند. اکثرا بازیکنان خارجی و فوق حرفه‌ای بودند، اما تیم ما هم تجربه زیاد و هم بازیکن خارجی نداشت و کار برای ما نسبت به تیم‌های دیگر سخت‌تر بود.

اعتماد در ادامه عنوان کرد: بازی اول برای ما پیچیده پیش رفت، بازیکن خارجی تیم حریف بسیار حرفه‌ای بود و ما با تکنیک بازیکنان آشنا نبودیم و علاوه بر آن جو مسابقات موثر بود، با وجود بازی خوبی که داشتیم بازی را با 17 اختلاف باختیم. در بازی مقابل سوریه بسیار باانگیزه بودیم و با اشتباهات کمی که داشتیم توانستیم پیروز شویم.

بانوی بسکتبالیست ایران در پایان گفت: باوجود مشکلات زیاد وارد این مسابقات شدیم و فکر می‌کنم پتانسیل خود را در این رشته نشان دادیم. اگر برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم و سعی کنیم از لحاظ آمادگی بدنی پیشرفت کنیم، قطعا می‌توانیم نه تنها در غرب آسیا بلکه در تورنمنت‌های بزرگ‌تری مثل بازی‌های آسیایی هم می‌توانیم موفق باشیم.

نظر شما