استقلال تهران ۴-۲ استقلال خوزستان؛

اولین برد شیرینِ فرهاد در قامت سرمربی/ استقلال، حکم سقوط آبی‌های خوزستان را امضا کرد

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۶:۱۰
کد خبر: ۸۴۱۰۲۸
اولین برد شیرینِ فرهاد در قامت سرمربی/ استقلال، حکم سقوط آبی‌های خوزستان را امضا کرد
تیم استقلال در بازی خانگی خود در هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امشب از ساعت 20:15 دو تیم استقلال و استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

طبق پیش‌بینی تیم استقلال که با کادر فنی متحول شده پا به زمین گذاشته بود بازی را بهتر آغاز کرد و از همان ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیاری گرفت. در دقیقه 20 ضربه سهرابیان به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت. حرکت در عمق ایسما در دقیقه 22  برای او فرصت خوبی را ایجاد کرد ولی مدافعان پرشمار استقلال خوزستان توپ را به کرنر فرستادند. حملات استقلال ادامه پیدا کرد تا اینکه روی پاس سهرابیان، ایسما در دقیقه 26 اولین گل را برای آبی‌های میزبان به ثمر رساند. خوشحالی شاگردان مجیدی زیاد طول نکشید و فرید امیری در دقیقه 28 گل مساوی را درون دروازه حسینی جای داد. تلاش استقلال برای گل در ادامه فایده‌ای نداشت و در نهایت نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم بازهم استقلال فشار خود را روی دروازه استقلال خوزستان بیشتر کرد ولی مهاجمان این تیم تمرکز لازم را برای ضربه نهایی نداشتند و توپ‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادند. مجیدی برای رهایی از تساوی دست به تعویض زد و رضا کریمی بازیکن جوان خود را در دقیقه 52 به جای نورافکن وارد زمین کرد و این بازیکن در دقیقه 68 موفق به گلزنی شد. درحالی که آبی‌های پایتخت فرصت گل‌های دیگر نیز داشتند روی ضدحمله بازیکن استقلال خوزستان این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد و ایوب کلانتری گل تساوی را درون دروازه استقلال جای داد. بعد از این گل بازهم آبی‌های پایتخت فشار خود را بیشتر کردند تا اینکه مرتضی تبریزی روی توپ ارسالی در دقیقه 85 گل سوم را با سر به ثمر رساند. این پایان کار برای استقلال نبود و بازهم روی توپ ارسالی در دقیقه 90 علی کریمی گل چهارم را برای آبی‌ها درون دروازه میهمان جای داد.

شاگردان فرهاد مجیدی در نهایت موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 مقابل استقلال خوزستان به پیروزی برسند تا اولین برد مجیدی در قامت سرمربی آبی‌ها به ثبت برسد. استقلال با این پیروزی 53 امتیازی شد و در رده دوم جدول بعد از پرسپولیس قرار گرفت. تیم استقلال خوزستان نیز که تا پیش از این سقوطش به لیگ دسته یک محرز شده بود با این باخت با لیگ برتر خداحافظی کرد.

ترکیب استقلال تهران:

سیدحسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، امید نورافکن (53 - رضا کریمی)، داریوش شجاعیان (57 - داریوش شجاعیان)، مرتضی تبریزی و ایسما (72 - مهدی قائدی).

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب استقلال خوزستان:

حسن پورحمیدی، محمد شریفی (66 - ایوب کلانتری)، وحید حمدی‌نژاد، رضا درویشی، میثم کریمی، محمدرضا شیرزادی، رضا نعامی، امیرحسین باقرپور، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم، فرید امیری (83 - ناصر غلاوند).

سرمربی: سید محمد علوی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز