سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال مقابل الدحیل باید با تمرکز بازی کند/ آبی‌پوشان یک مربی بزرگ و رزومه‌دار می‌خواهند

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۵:۵۱:۲۴
کد خبر: ۸۴۲۴۳۵
استقلال مقابل الدحیل باید با تمرکز بازی کند/ آبی‌پوشان یک مربی بزرگ و رزومه‌دار می‌خواهند
مربی سابق استقلال تهران گفت: الدحیل، استقلال خوزستان نیست که موقعیت‌هایش را به راحتی از دست بدهد و از کمترین فرصت بیشترین استفاده را می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال یکی از نمایندگان کشورمان امشب در تهران به مصاف تیم الدحیل قطر می‌رود.

سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت فوتبال و باشگاه استقلال درباره این بازی به خبرنگار برنا گفت: به نظر من استقلال بازی سختی مقابل تیم قدرتمند و گردن کلفت الدحیل دارد و هواداران با حضور خود می‌توانند کمک بزرگی به تیم کنند.

وی افزود: بعد از آن شوکی که در استقلال به وجود آمد همه انتظار دارند استقلال بتواند با یک روش و ترفند جدید از سد حریف خود عبور کند. نکته مهم این دیدار این است که بازیکنان باید با تمرکز بازی کنند، الدحیل، استقلال خوزستان نیست که موقعیت‌هایش را به راحتی از دست بدهد و آنها از کمترین فرصت بیشترین استفاده را می‌کنند و اگر خدای نکرده استقلال در آزادی عقب بیفتد کار تیم بسیار سخت می‌شود. از همین رو بچه‌ها باید در بخش دفاعی و انتقال بازی از خط دفاع به حمله با تمرکز کافی بازی کنند تا به موفقیت برسند. امیدوارم روز خوب استقلال باشد و بتواند با استفاده از امتیاز میزبانی الدحیل را شکست بدهد.

مربی اسبق استقلال درباره نتیجه‌گیری تیم در لیگ برتر عنوان کرد: استقلال شانس قهرمانی بسیار کمی دارد اما تیم باید حداقل سهمیه آسیایی کسب کند. شما فکر نکنید بازی با صنعت نفت ساده خواهد بود، صنعت نفت همان تیمی است که موفق شد در قائمشهر نساجی را شکست بدهد کاری که بسیاری از تیم‌های بزرگ نتوانستند انجام بدهند و هیچ بازی را استقلال نباید دست کم بگیرد.

دین محمدی پیرامون سرمربی آینده استقلال تصریح کرد: به نظرم ما باید یک مربی بزرگ و رزومه‌دار از بلوک شرق اروپا بیاوریم و در کنار آن یکی دو مربی جوان استقلالی را بگذاریم تا بتوانند برای آینده باشگاه تجربه‌اندوزی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز