محمدحسین اقبالی:

استقبال خوبی از مسابقات قهرمانی کشور شنا جانبازان و معلولین صورت گرفت

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۵:۴۰
کد خبر: ۸۴۲۶۹۱
استقبال خوبی از  مسابقات قهرمانی کشور شنا جانبازان و معلولین صورت گرفت
رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین گفت: به علت موفقیت‌هایی که تیم ملی شنا در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا کسب کرده بود، استقبال خوبی از مسابقات قهرمانی کشور صورت گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، محمدحسین اقبالی رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین، طی گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در خصوص رقابت‌های قهرمانی کشور بیان کرد: به علت موفقیت‌هایی که تیم ملی شنا در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا کسب کرده بود، استقبال خوبی از سوی ورزشکاران صورت گرفت و در تمامی کلاس‌ها و ماده‌ها شاهد حضور تعداد زیادی از شناگران بودیم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اتفاقات این مسابقات حضور پر رنگ نوجوانان شناگر بود و ورزشکاران رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال در رقابت‌های قهرمانی کشور حاضر شدند. همچنین توانستیم استعدادهای خوبی را شناسایی کنیم که این موضوع نوید پشتوانه سازی خوبی را برای تیم ملی می‌دهد.

اقبالی عنوان کرد: سطح کیفی مسابقات خوب بود و در تمام ماده‌ها تعداد ورزشکاران زیادی شرکت کردند، حتی نمایندگانی از استان‌های سیل زده‌ای مثل خوزستان و لرستان هم در این رقابت‌ها حضور داشتند.

رئیس انجمن پارا شنا در پایان گفت: هدف ما موفقیت در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است و خوشبختانه در حال حاضر ۴ ورزشکار ما نزدیک به رکورد ورودی پارالمپیک توکیو هستند که امیدوارم با تلاش و تمرین بتوانند رکورد ورودی را بدست آورند.

نظر شما