یدالله اکبری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال با آمدن مجیدی جان تازه‌ای گرفت/ بازی در آبادان برای هر تیمی سخت است/ در تیم‌های بزرگ باید نظم برقرار باشد

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۵:۱۱:۳۹
کد خبر: ۸۴۴۳۲۰
استقلال با آمدن مجیدی جان تازه‌ای گرفت/ بازی در آبادان برای هر تیمی سخت است/ در تیم‌های بزرگ باید نظم برقرار باشد
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است کسب سه امتیاز در آبادان دور از دسترس نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امشب با برگزاری 8 دیدار به صورت همزمان برگزار می شود که در یکی از حساس ترین این بازی ها استقلال تهران در آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر خواهد رفت.

یداالله اکبری، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره وضعیت استقلال و نظرش پیرامون این بازی به خبرنگار برنا گفت: درباره وضعیت استقلال باید بگویم با تغییرات در کادر فنی و با آمدن مجیدی استقلال جان تازه ای گرفته و مشخص است انگیزه بازیکنان نیز بیشتر شده است. بنده معتقدم همه باید از تیم حمایت کنیم تا استقلال بتواند با کسب نتیجه لازم برای فصل آینده سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

وی افزود: بازی در آبادان همیشه سخت بوده ضمن اینکه تیم صنعت نفت در چند بازی اخیر خود نتایج خوبی را کسب کرده و در این فصل سال بازی کردن در آبادان و جلوی تماشاگران پرشور این تیم ساده نیست اما در این سوی میدان هم استقلال حضور دارد و اگر بازیکنان خودشان باشند و بدون استرس آنچه که کادر فنی از آنها خواسته را اجرا کنند فکر می کنم کسب سه امتیاز در آبادان دور از دسترس نیست.

هافبک اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال درباره برخورد مجیدی با بی انضباطی ها و برخورد او با رحمتی اظهار داشت: در جریان ریز اتفاقات نیستم اما در تیم های بزرگی مثل استقلال باید نظم حاکم باشد و البته من و سایر پیشکسوتان استقلال از مهدی رحمتی که خودش سالها برای استقلال زحمت کشیده در کنار بزرگان دیگر تیم مانند خسرو حیدری و پژمان منتظری انتظار داریم که به فرهاد مجیدی کمک کنند تا حس همدلی و رفاقت در تیم بیش از پیش وجود داشته باشد.

نظر شما