رسول کربکندی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فدراسیون فوتبال در قرارداد ویلموتس باید قاطع‌تر رفتار کند/ بدعت‌های بد کی‌روش نباید تکرار شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۱:۱۹
کد خبر: ۸۴۶۴۱۹
فدراسیون فوتبال در قرارداد ویلموتس باید قاطع‌تر رفتار کند/ بدعت‌های بد کی‌روش نباید تکرار شود
پیشکسوت فوتبال گفت: بهتر است این مربی بلژیکی دیگر این راه را ادامه ندهد و به باشگاه‌های ما احترام بیشتری بگذارد و بازیکنان ما دیده شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رسول کربکندی، سرمربی سابق تیم های ذوب‌آهن و صبای قم درخصوص انتخاب مارک ویلموس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران صحبت کرد.

کربکندی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: قطعا بعد از کی‌روش هرکسی بخواهد هدایت تیم ملی ایران را برعهده بگیرد کار سختی در پیش خواهد داشت. اطلاعات زیادی از این مربی ندارم و فقط می‌دانم که در چند تیم از جمله بلژیک مربیگری کرده ولی امیدوارم که بتواند بدعت‌های خوبی که کی‌روش در فوتبال ما گذاشت را ادامه دهد و همچنین بدعت‌های بد مربی پرتغالی را حذف کند و نقاط ضعف که در چند سال حضور کی‌روش در فوتبال ما به وجود آمده است را برطرف نماید.

وی در ادامه افزود: یکی از مشکلات و معایب کی‌روش این بود که نمی‌توانست با تیم‌های ایرانی و مربیان ما ارتباط بگیرد و از این‌رو بیشتر به بازیکنان لژیونر که در کشورهای دیگر توپ می‌زدند اعتقاد داشت. بهتر است این مربی بلژیکی دیگر این راه را ادامه ندهد و به باشگاه‌های ما احترام بیشتری بگذارد و بازیکنان ما دیده شوند. بازیکن‌سالاری در زمان کی‌روش از تیم ملی رفت و امیدوارم که ویلموتس نیز بتواند این امر مهم را انجام دهد چون بزرگترین آفت برای تیم است.

سرمربی سابق ذوب‌آهن گفت: در این بین نقش فدراسیون بسیار پررنگ است و نباید فدراسیون فوتبال اشتباهاتی که در زمان کی‌روش مرتکب شد را در زمان ویلموتس تکرار کند. در اواخر حضور کی‌روش شاهد بودیم که این مربی هرکاری که دوست داشت انجام می‌داد و هر درخواست نابجایی که از فدراسیون فوتبال طلب می‌کرد این درخواست‌ها بی قید و شرط انجام می‌شد ولی دیگر نباید برای این مربی بلژیکی این اتفاقات بیفتد و فدراسیون باید قاطع‌تر برخورد کند. امیدوارم که این مربی بتواند در تیم ملی تاثیرگذار باشد و روزهای خوب فوتبال را به زودی ببینیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز