رسول کربکندی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس مواظب باشد بلای بارسلونا سرش نیاید/ سپاهان فرصت‌سوزی کرد/ ذوب‌آهن با موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا زنده شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۴:۳۹
کد خبر: ۸۴۶۷۱۷
پرسپولیس مواظب باشد بلای بارسلونا سرش نیاید/ سپاهان فرصت‌سوزی کرد/ ذوب‌آهن با موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا زنده شد
سرمربی سابق ذوب‌آهن گفت: پرسپولیس با یک مساوی هم قهرمان می‌شود ولی بازی در خانه حریف بسیار سخت است و همانطور که بارسلونا مقابل لیورپول غافلگیر شد ممکن است اتفاق غیرقابل پیش‌بینی نیز برای سرخ‌پوشان بیفتد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رسول کربکندی، سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درخصوص بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر هجدهم صحبت کرد.

کربکندی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه کدام تیم شانس قهرمانی بیشتری دارد اظهار داشت: شانس قهرمانی پرسپولیس به طور طبیعی بیشتر است ولی نباید این موضوع را فراموش کنیم در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. نمی‌توان از پیش تیمی را صددرصد برنده دانست. پرسپولیس با یک مساوی هم قهرمان می‌شود ولی بازی در خانه حریف بسیار سخت است و همانطور که بارسلونا مقابل لیورپول غافلگیر شد ممکن است اتفاق غیرقابل پیش‌بینی نیز برای سرخپوشان بیفتد. اختلاف امتیاز پرسپولیس با سپاهان حاشیه امنیت زیادی برای سرخپوشان ندارد و ممکن است در صورت عدم نتیجه‌گیری شاگردان برانکو سپاهان قهرمانی را به دست آورد.

وی در ادامه درخصوص عملکرد تیم‌های اصفهانی در لیگ هجدهم افزود: سپاهان سرمایه‌گذاری بیشتری در لیگ امسال کرد و با آوردن مربی کارنامه دار و همچنین بازیکنان طراز اول شرایط خوبی در جدول داشت. تمام خواسته‌های قلعه‌نویی در لیگ برآورده شد و همه از این تیم انتظار قهرمانی داشتند ولی چند مساوی که تیم به دست آورد باعث شد نتواند شانس مسلم قهرمانی باشد و می‌توان گفت سپاهان فرصت‌سوزی کرد. الان شرایط به گونه‌ای شده که اختیار قهرمانی در دست زردپوشان نیست و پرسپولیس است که سرنوشت قهرمان لیگ هجدهم را در دست دارد. جایگاه سپاهان در لیگ قابل پیش‌بینی بود و بعد از دو سال ناکامی که این تیم داشت امسال توانست در کورس قهرمانی قرار بگیرد.

سرمربی سابق ذوب‌آهن درباره شرایط دیگر تیم اصفهانی گفت: ذوب‌آهن شروع خوبی در لیگ نداشت و با نمازی نتوانست که به خواسته‌هایش برسد. با اضافه شدن منصوریان نیز بازهم شاهد عملکرد خوبی از ذوبی‌ها نبودیم و عملا شروع خوب ذوب‌آهن از لیگ قهرمانان آسیا شروع شد و این تیم از شرایط بد خودش خارج شد. نمایش خوب شاگردان منصوریان در آسیا باعث شد در لیگ هم این تیم جان تازه‌ای بگیرد و بتواند چند بازی را با برد پشت سر بگذارد ولی درکل پیش‌بینی می‌شد که این تیم عملکرد بهتری نسبت به چیزی که نشان داد داشته باشد و همراه سپاهان جزو مدعیان قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز