همه آنچه پرسپولیس دارد از هوادارانش است؛

عرب: مطمئن بودیم برنده می‌شویم/ تلاش می‌کنیم خواسته‌های برانکو را برآورده کنیم

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۴:۰۱
کد خبر: ۸۴۷۰۱۲
عرب: مطمئن بودیم برنده می‌شویم/ تلاش می‌کنیم خواسته‌های برانکو را برآورده کنیم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو با ما می‌ماند چرا که او قرارداد دارد و همه ما تلاش می‌کنیم خواسته‌های برانکو را برآورده کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص قهرمانی تیم ملی پرسپولیس گفت: خوشحالیم که جشن قهرمانی را درکنار خلیج فارس برگزار می‌کنیم و برای سومین سال قهرمان شدیم.

وی در مورد اینکه برانکو در پرسپولیس می‌ماند یا اتفاق دیگری رخ می‌دهد افزود:‌ برانکو با ما می‌ماند چرا که او قرارداد دارد و همه ما تلاش می‌کنیم خواسته‌های برانکو را برآورده کنیم. او با ما قرارداد دارد و ما علاقمندیم با او کارمان را ادامه دهیم.

عرب تصریح کرد: ما منتظر بودیم بازی‌ها تمام شود و روز شنبه آقای برانکو را دعوت می‌کنیم تا لیست خود را به باشگاه بدهد و هر آنچه بخواهد را فراهم خواهیم کرد.

وی درباره سختی این فصل گفت:‌ واقعا فصل سختی داشتیم. این 6 دقیقه پایانی هم واقعا سخت گذشت.

مدیرعامل پرسپولیس درخصوص اینکه پیگیر بازی سپاهان هم بود، اظهار داشت: کما بیش بازی سپاهان را دنبال می‌کردیم اما همه حواس ما به بازی خودمان بود و مطمئن بودیم برنده می‌شویم.

عرب گفت:‌ همه آنچه پرسپولیس دارد از هوادارانش است. آنها سرمایه باشگاه هستند و من از آنها تشکر می‌کنم که در گرما و سرما از پرسپولیس حمایت کردند. ما سال سختی پشت سر گذاشتیم و آنها همراه ما بودند و این جام را به آنها هدیه می‌کنیم.

وی درخصوص قهرمانی پرسپولیس در خارج از خانه و اینکه برای اولین بار این اتفاق رخ داده گفت: واقعا باید از میزبانی خوب مردم خونگرم بوشهر و جم تشکر کنم. ما لحظات خوبی اینجا داشتیم و همچنین از مدیرعامل جوان پارس جنوبی هم ممنون هستم. همچنین جا دارد از وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ، نیروی انتظامی و همه عواملی که زحمت کشیدند تا این مسابقات برگزار شود، قدردانی کنم.

عرب افزود: همچنین از اصحاب رسانه و گزارشگران تلویزیونی هم ممنون هستم که در این راه و اطلاع‌رسانی به خوبی عمل کردند و ما هم سعی کردیم پاسخگوی سؤالات آنها باشیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه با ماندن برانکو در پرسپولیس سایر تیم‌ها باید به دنبال دوم شدن باشند، گفت: ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا به موفقیت برسیم و باید از برانکو و بازیکنانی که در این راه تلاش کردند تا به موفقیت برسیم، قدردانی کنیم که جسورانه و با تعصب جنگیدند که امیدوارم این نتایج با تلاش‌های آنها ادامه دار باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز