بهنام ابوالقاسم‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس یک مهاجم شش‌دانگ می‌خواهد/ علیپور می‌تواند به روزهای اوجش بازگردد/ قهرمانی در جام حذفی هم دلچسب خواهد بود

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۵:۱۳:۳۹
کد خبر: ۸۴۷۱۷۴
پرسپولیس یک مهاجم شش‌دانگ می‌خواهد/ علیپور می‌تواند به روزهای اوجش بازگردد/ قهرمانی در جام حذفی هم دلچسب خواهد بود
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای فصل جدید به بازیکن احتیاج دارد، به خصوص در خط حمله که باید یک مهاجم شش دانگ کنار علیپور داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس در پایان لیگ هجدهم با برتری مقابل پارس جنوبی جم توانست برای سومین بار متوالی عنوان قهرمانی را به دست آورد و بالاتر از دیگر تیم‌های مدعی در صدر جدول قرار بگیرد.

بهنام ابوالقاسم‌پور، مهاجم پیشین تیم ملی ایران و پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این قهرمانی اظهار داشت: پرسپولیس بازی سختی مقابل پارس جنوبی داشت و خوشبختانه توانست از این بازی سخت سه امتیاز را به دست آورد، هرچند برای قهرمانی به یک امتیاز نیاز داشت. پارس جنوبی تیم خوبی است و مقابل سرخ‌پوشان نیز بازی قابل قبولی را ارائه داد. این قهرمانی را به تیم پرسپولیس و همه هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم این تیم در جام حذفی نیز بتواند قهرمانی را کسب کند و آن قهرمانی هم دلچسب خواهد بود.

مهاجم سابق سرخ‌پوشان در واکنش به صحبت برانکو که گفته است برای فصل بعد به بازیکن جدیدی نیاز ندارد، عنوان کرد: صحبت‌های برانکو قابل احترام است ولی پرسپولیس برای فصل جدید به بازیکن احتیاج دارد، به خصوص در خط حمله که باید یک مهاجم شش دانگ کنار علی علیپور داشته باشد. علیپور بازیکن خوبی است ولی به خاطر تنها بودن در این فصل نتوانست نمایش خوب سال‌های قبل را از خود نشان بدهد و اگر یک مهاجم خوب دیگر در کنار او باشد قطعا به روزهای اوجش برخواهد گشت.

وی در ادامه افزود: سرخ‌پوشان علاوه بر خط حمله باید در دیگ پست‌ها نیز با آوردن بازیکن جدید خود را تقویت کنند. پرسپولیس فصل بعد باید در سه جام شرکت کند و اگر بازیکن جدید در اختیار نگیرد با افت روبرو خواهد شد. مصدومیت‌هایی که امسال گریبانگیر بازیکنان پرسپولیس شد در مقاطعی دست برانکو را خالی کرد و اضافه شدن بازیکنان جدید می‌تواند گره‌گشا باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز