الیعن ۱_۲ استقلال؛

اعاده حیثیت استقلال در امارات/ فرهاد، کام آبی‌ها را شیرین کرد

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۲۶:۳۶
کد خبر: ۸۴۸۶۳۸
اعاده حیثیت استقلال در امارات/ فرهاد، کام آبی‌ها را شیرین کرد
تیم استقلال در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا با برد مقابل العین زمین را ترک کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم استقلال در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف العین رفت که این دیدار با برتری ۲ بر یک آبی پوشان ایران به پایان رسید. مارکوس برگ (۱۳) برای العین و محمد دانشگر (۲۲) و مرتضی تبریزی (۱+۴۵) برای استقلال گلزنی کردند.

شاگردان فرهاد مجیدی که پیش از این دیدار شانس صعود از مرحله گروهی را از دست داده بودند در این بازی نمایش قابل قبولی داشتند و بارها تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند. 

استقلال با اینکه در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان آسیا نتوانسته بود نتایج راضی کننده ای برای هوادارانش کسب کند اما در این بازی فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت و در حمله و دفاع عملکرد موفقی داشت. 

تیم العین که نمی خواست این دیدار خانگی را با شکست پشت سر بگذارد در نیمه دوم فشار زیادی را روی دروازه استقلال وارد کرد اما مردان دفاعی تیم آبی ایران بدون اشتباه کار را پیش بردند و اجازه ندادند گل تساوی را دریافت کنند. 

در ۱۰ دقیقه پایانی این فشارها بیشتر بیشر که فرصت ضد حمله را برای استقلال فراهم کرد. در یکی از این موقعیت وریا غفوری در دقیقه ۸۴ نفوذ بسیار خوبی تا درون محوطه جریمه حریف داشت اما در آخرین ضربه توپش به بدن بازیکن حریف برخورد کرد تا ثمری برای آبی ها نداشته باشد. 

درحالی که داور پنج دقیقه وقت اضافه برای این دیدار در نظر گرفته بود العینی ها به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند اما استقلال تیم دست و پا بسته ای در این دقایق نبود و حملات حریف را به خوبی جواب داد تا در نهایت به دومین پیروزی خود در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند. 

تیم استقلال با دو پیروزی، دو تساوی و دو شکست نتوانست جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کند و تیم های الدحیل قطر و الهلال عربستان به عنوان تیم های اول و دوم راهی مرحله بعد شدند و العین امارات با دو امتیاز در رده آخر گروه قرار گرفت.

آبی‌های پایتخت که همچون سرخ‌پوشان از رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان ناامید شده بودند در بازی تشریفاتی مقابل العین قرار گرفتند. العین نیز همچون استقلال شانسی برای صعود نداشت و فقط برای اعاده حیثیت مقابل شاگردان مجیدی قرار گرفت که در این امر موفق نبود و بازی به سود آبی‌ها به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز