مهرداد علی‌قارداشی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استیضاح وزیر ورزش از پایه و اساس اشتباه است/ افتخارآفرینی ورزش در سال ۹۷ عملکرد مثبت سلطانی‌فر را نشان می‌دهد

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۱:۳۷
کد خبر: ۸۴۸۷۸۷
استیضاح وزیر ورزش از پایه و اساس اشتباه است/ افتخارآفرینی ورزش در سال ۹۷ عملکرد مثبت سلطانی‌فر را نشان می‌دهد
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: در همه این سه سال ورزشکاران زیر نظر و حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان به مسابقات اعزام شدند و با تلاش‌های خود برای کشورمان در سایه امنیت و آرامش افتخارآفرینی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهرداد علی‌قارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به رشد ورزش ایران در چند سال اخیر و عملکرد مثبت دکتر سلطانی‌فر در فراهم‌سازی فضای پیشرفت ورزش در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: ورزش ایران در طول چند سال گذشته روند صعودی داشته این موضوع را به خوبی می‌توان از عملکرد تک تک رشته‌های ورزشی در مسابقات بین‌المللی تشخیص داد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در رشته تنیس روی میز نیز شاهد درخشش ورزشکاران این رشته بودیم. نوشاد عالمیان پس از حدود پنجاه سال موفق شد در بازی‌های آسیایی جاکارتا مدال برنز این رقابت‌ها را به دست بیاورد. این مدال قطعا افتخار بزرگی است که سالهای سال در ذهن مردم ماندگار خواهد شد.

علی‌قارداشی افزود: تنیس روی میز رشته المپیکی است که طرفداران زیادی دارد، بنابراین این موضوع کار را دشوارتر می‌کند. پیش از این ما در ادوار گذشته همیشه نماینده‌ای در المپیک داشتیم با کسب مدال در بازی‌های آسیایی ماموریت ما سخت‌تر شد. قطعا تلاش خواهیم کرد تعداد سهمیه‌های خود را برای المپیک 2020 افزایش دهیم و اینار نماینده بیشتری در میدان المپیک داشته باشیم.

رییس فدراسیون تنیس روی میز در پایان در مورد استیضاح وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: این کار از اساس و پایه اشتباه است. ورزش ایران در چند سال اخیر روزهای خوبی را سپری‌کرده است. در همه این سه سال گذشته ورزشکاران ما زیر نظر و حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان به مسابقات اعزام شدند و با تلاش‌های خود برای کشورمان در سایه امنیت و آرامش افتخار آفرینی کردند. با این شرایط و سالی پرکاری که در پیش داریم نباید با کارهای بی مورد ورزش را وارد حاشیه کنیم.

نظر شما