ایوب بهتاج:

بسیاری از موارد استیضاح به سایر دستگاه‌ها مربوط است/ باید اجازه بدهیم تمرکز اصلی سلطانی‌فر روی موارد اصلی ورزش کشور باشد

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۰:۰۳
کد خبر: ۸۴۸۸۵۹
بسیاری از موارد استیضاح به سایر دستگاه‌ها مربوط است/ باید اجازه بدهیم تمرکز اصلی سلطانی‌فر روی موارد اصلی ورزش کشور باشد
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی درخصوص استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: در سال حساس پیش از المپیک و کسب سهمیه همه باید اجازه بدهیم تمرکز اصلی دکتر سلطانی فر روی موارد اصلی ورزش کشور باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایوب بهتاج در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: این حق طبیعی نمایندگان مجلس است که هروقت صلاح دیدند سوالاتی را از هر وزیری بپرسند یا استیضاحش کنند اما ایکاش این سوالات به وزیر مورد نظر ربط داشته باشد و در حیطه مسئولیت او باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ادامه داد: بسیاری از مواردی که در خصوص دکتر سلطانی فر مطرح شد به فدراسیون های ورزشی و حتی سایر دستگاه ها مرتبط است. در سال حساس پیش از المپیک ای کاش اجازه بدهیم تمرکز وزیر ورزش و جوانان روی موارد دیگر باشد و به جای اعمال فشار دور یک میز بنشینیم و مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: قطعا هدف همه مسئولین مملکت مشترک و در راستای اعتلای نظام است و نباید اجازه بدهیم دشمنان کشورمان شاد شوند و سوء استفاده کنند. خیلی از موارد و مشکلات مطروحه مثل تامین امنیت ورزشگاه ها، شرط بندی های کلان روی نتایج مسابقات و شناسایی عاملین فتنه در ورزشگاه ها اصلا مسائل فرادستگاهی است و به وزارت ورزش و جوانان مربوط نمی شود. حتی برگزاری سالم مسابقات فوتبال و وضعیت سرمربی تیم ملی هم به فدراسیون فوتال مربوط می شود و وزارت ورزش و جوانان فقط نقش نظارتی دارد.

بهتاج در پایان تاکید کرد: در بازی هایی که در شهرستان ها برگزار می شود هم ادارات کل ورزش و جوانان بخشی از مسئولیت های برگزاری مسابقات را به عهده دارند و بسیاری از موارد در اختیار نیروهای انتظامی، یگان ویژه و استانداری است که موارد در حیطه کاری خود را مدیریت می کنند. بنابراین به نظر می رسد همفکری و تعامل با دور یک میز نشستن راه حل بسیار بهتری برای حل مشکلات پیرامون ورزش به نسبت استیضاح باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز