بهمن محمدرضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیشرفت ورزش نشان‌دهنده سیاست‌های درست سلطانی‌فر است/ وزیر به عدالت محوری اهمیت زیادی می‌دهد

۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۸:۴۶:۴۵
کد خبر: ۸۴۹۶۱۹
پیشرفت ورزش نشان‌دهنده سیاست‌های درست سلطانی‌فر است/ وزیر به عدالت محوری اهمیت زیادی می‌دهد
رئیس فدراسیون اسکیت گفت: پیشرفت ورزش در چند سال اخیر نشان‌دهنده سیاست‌های درست و به جای وزیر ورزش است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهمن محمدرضایی، رئیس فدراسیون اسکیت در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص استیضاح مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: بدون شک یکی از موفق‌ترین وزرایی که در دولت تدبیر و امید عملکرد قابل قبولی داشته و توانسته پاسخگوی مخاطبین بی‌شمار جامعه ورزش باشد، سلطانی‌فر است. به دلیل اینکه که رشد چشمگیری در تمام رشته‌های ورزشی داشته است.

وی افزود: وزارت ورزش همیشه در اجرای قانون و قوانین پیشگام بوده و در خصوص مسائل مربوطه از طریق قوانین به درستی اقدامات لازم را انجام داده است. باید بگویم که تا به حال مشکلات جامعه ورزشی با تدبیر و درایت او به بهترین نحو و به دور از هرگونه حاشیه برطرف شده است. رضایتمندی نمایندگان مجلس و مسئولین عالی رتبه کشور در مسابقاتی مانند المپیاد استعدادهای برتر که بر اساس توصیه مقام معظم رهبری سیاست‌گذاری شده است، به وضوح دیده می‌شود.

محمدرضایی عنوان کرد: بهترین و بزرگ‌ترین کاری که ناجی آینده جامعه ورزش خواهد بود، برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی بود که تا به امروز این مورد بی‌سابقه بوده است و در گذشته مورد توجه قرار نگرفته بود. اما در این دوران با هدف عدالت محوری و پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی ورزشی در رده سنی نوجوانان مدنظر قرار گرفته است. این مسابقات با هدف توزیع عادلانه منابع مالی در سطح کشور انجام شد که مورد استقبال همه استان‌های کشور قرار گرفت. این نشان از سیاست‌های درست و به جای وزیر ورزش بوده است.

رئیس فدراسیون اسکیت خاطرنشان ساخت: پیشرفت ورزش در سه سال گذشته و به ویژه در رشته اسکیت فقط مختص به بحث قهرمانی نیست. در بحث زیر ساخت که تاکنون این رشته مورد توجه قرار نگرفته بود، در یک سال اخیر با عنایت و توجه وزیر، پیشرفت چشمگیری داشته است. موفقیت‌های اخیر فدراسیون و کسب مدال‌های متعدد تصادفی و اتفاقی نبوده است، بلکه برنامه‌ریزی شده است و اگر این حمایت‌ها از جانب وزیر ورزش و جوانان نبود این امر محقق نمی‌شد.

وی در پایان گفت: همواره یکی از شعارهای دولت تدبیروامید توجه به بانوان بوده است و به درستی دیدیم که در ورزش نیز این شعار محقق شد و توجه وافی و کافی به بانوان ورزشکار زمینه‌ موفقیت بانوان ایران زمین را رقم زد. نباید در خصوص مسائل فرهنگی که در حاشیه قرار دارند، در روند روبه رشدی که در حال حاضر با تلاش وزیر ورزش به وجود آمده است اختلال ایجاد کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز