مهران تیشه‌گران در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ورزش در دوران سلطانی‌فر روزهای طلایی زیادی داشته است

۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۶:۵۷
کد خبر: ۸۴۹۷۸۹
ورزش در دوران سلطانی‌فر روزهای طلایی زیادی داشته است
رئیس فدراسیون ناشنوایان گفت: جامعه ورزش باید در آرامش کامل به فکر کسب سهمیه و درخشش در المپیک باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهران تیشه‌گران، رئیس فدراسیون ناشنوایان، درباره برنامه‌های پیش روی این فدراسیون در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: ما در سال جدید و در آبان ماه بازی‌های آسیایی در هنگ‌کنگ را داریم، مسابقاتی که از نظر فنی در سطح بالایی برگزار می‌شود و از نظر مدال آوری برای ما بسیار با اهمیت است.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته تعداد رشته‌های اعزامی‌مان بیشتر بود ولی در حال حاضر با توجه به شرایط موجود اقتصادی کشور تصمیم گرفتیم 8 رشته برای این مسابقات اعزام کنیم. خوشبختانه اردوها درحال برگزاری است و امیدوارم بتوانیم نتایج در خور شان کشورمان را کسب کنیم.

تیشه‌گران درمورد رقابت‌های جهانی فوتسال ناشنوایان گفت: این مسابقات بلافاصله پس از بازی‌های آسیایی برگزار خواهد شد. در دوره قبل تیم ملی کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند قطعا برای این دوره نیز تلاش می‌کنیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

رئیس فدراسیون ناشنوایان درمورد استیضاح دکتر سلطانی‌فر نیز یادآور شد: واقعا برای همه جای تعجب دارد که در شرایط کنونی کشور که ورزش در آن حداقل دوران طلایی خود را سپری می‌کند چرا نمایندگان محترم مجلس دست به چنین کاری زدند. به‌نظرم کاملا این مباحث جنبه سیاسی دارد و دلایل آن کاملا غیرورزشی است. جامعه ورزش باید در آرامش کامل به فکر کسب سهمیه و درخشش در المپیک باشد و قطعا ایجاد چنین حاشیه‌هایی آن را از این اهداف دور خواهد کرد.

نظر شما