نصرالله سجادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

رشته‌های کاراته و تیروکمان می‌توانند سهمیه‌های المپیک توکیو را کسب کنند/ بانوان ایران انگیزه زیادی برای رسیدن به موفقیت دارند

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۱۵:۲۶
کد خبر: ۸۵۱۷۰۸
رشته‌های کاراته و تیروکمان می‌توانند سهمیه‌های المپیک توکیو را کسب کنند/ بانوان ایران انگیزه زیادی برای رسیدن به موفقیت دارند
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک 2020 گفت: رشته‌های کاراته و تیروکمان می‌توانند سهمیه‌های المپیک 2020 توکیو را کسب کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک امروز با ریاست مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش وجوانان در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در پایان این جلسه نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک 2020 در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: جلسه ستاد بازی های المپیک و پاراالمپیک با حضور همه اعضا در دفتر وزیر ورزش و جوانان و با حضور کمیته ملی المپیک تشکیل شد. در این جلسه مسئولان فدراسیون کاراته در ارتباط با اردوهای آمادگی که برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2020 حضور پیدا می کنند توضیحاتی دادند. در طول سال جاری و اوایل سال آینده باید در 11 مسابقه  شرکت کنند تا بتوانند در قسمت آقایان و بانوان کسب سهمیه کنند. خوشبختانه بنابر گزارشی که فدراسیون و سرمربی تیم کاراته ارائه کردند در قسمت آقایان ما امیدواری های زیادی داریم که انشالله هر 3 سهمیه را کسب کنیم و در قسمت بانوان تلاش های زیادی کردند و حرکتشان رو به رو رشد است و بنابر اظهارات فنی سرمربی تیم آنها هم امیدوار هستند که بتوانند سهمیه لازم را کسب کنند.

وی ادامه داد: پس از آن فدراسیون تیروکمان در ارتباط با فعالیت هایی که برای حضور در مسابقات کسب سهمیه دارند گزارش دادند. سرمربی تیم دختران در ارتباط با حضور موفقشان در مسابقات جام جهانی که اخیرا برگزار شد و کسب مقام چهارم داشتند صحبت کردند و البته تیم  ریکرو دختران ما تا به حال چنین نتایجی را به دست نیاورده بود. امیدواریم این تیم نیز بتواند برای المپیک کسب سهمیه کند. بازهم بنابر صحبتی که سرمربی تیم داشت امیدوار هستم در مسابقات  قهرمانی جهان که طی ماه‌های آینده در هلند برگزار می‌شود انشالله بتوانند جزو هشت تیم قرار بگیرند و در همین مرحله اول کسب سهمیه کنند.

سجادی تصریح کرد: امیدوارم برای اولین بار تیم ریکرو بانوان بتوانند در مسابقات تیروکمان کسب سهمیه و در این مسابقات حضور پیدا کند. علاوه بر آن در ارتباط با حمایت و پشتیبانی‌هایی که باید از ورزشکاران عزیزمان شود که در مسیر کسب سهمیه شرکت می‌کنند، صحبت شد و مقرر شد که کمیته ها به صورت ویژه در این رابطه بررسی کند و در جلسه آینده ستاد گزارش شود که بتوانیم به صورت ویژه هم وزارت ورزش و جوانان و هم کمیته ملی المپیک از ورزشکاران و مربیانمان که در مسابقات کسب سهمیه شرکت می‌کنند و همچنین کسانی که کسب سهمیه می‌کنند حمایت‌های مادی و معنوی انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز