ستاره ملی‌پوش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت؛

خبری که حال هواداران پرسپولیس را بهتر می‌کند+عکس

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۳:۱۳
کد خبر: ۸۵۹۳۷۳
خبری که حال هواداران پرسپولیس را بهتر می‌کند+عکس
مدافع ملی‌پوش برای توافق با پرسپولیس منتظر است تا ابتدا سرمربی این تیم مشخص شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پیش از خروج برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در نشستی که با ایرج عرب، مدیرعامل تیم داشت، فهرست بازیکنان آزاد و مدنظرش را تحویل مدیران باشگاه داد تا نسبت به جذب آن‌ها اقدام کنند و این درحالیست که طبق شنیده‌ها نام محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع سابق استقلال تهران هم در آن است.

در حال حاضر پرسپولیسی‌ها با مشکل ماندن برانکو در پرسپولیس مواجه هستند و همین موضوع سبب شده تا آنها در فصل نقل و انتقالات وضعیت خوبی را سپری نکنند و این درحالیست که تیم های دیگر درصدد جذب بازیکنان موردنظرشان هستند تا در لیگ نوزدهم پرقدرت حاضر شوند.

کنعانی زادگان که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ هم برای تیم ملی بازی کرد و عضو باشگاه ماشین سازی تبریز است، در مصاحبه هایش از علاقه به پرسپولیس گفته و پیش از سفر او با تیم ملی به سئول برای دیدار با کره جنوبی زمانیکه با او از پیشنهاد پرسپولیسی‌ها صحبت کردیم، کنعانی بیان کرد که در حال حاضر در اردوی تیم ملی است و نمی‌خواهد در این باره صحبت کند.

سرخ پوشان درحال حاضر سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محمد نادری، محسن ربیع خواه و شاهین عباسیان را در اختیار دارند که می‌توانند در پست دفاع وسط بازی کنند که البته اگر رضایت نادری از باشگاه بلژیکی گرفته نشود باید راهی این کشور شود و همچنین انصاری نیز دچار مصدومیت است.

او دیروز با این استوری تایید کرد که علاقه اش به حضور در پرسپولیس پابرجا است و بر اساس برخی شنیدها او به زودی با پرسپولیس قرارداد رسمی امضا خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز