هفتم تیرماه صورت خواهد گرفت؛

اعزام ۳۷ اسکیت باز به مسابقات جهانی اسپانیا

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۴:۲۵
کد خبر: ۸۵۹۷۰۹
اعزام ۳۷ اسکیت باز به مسابقات جهانی اسپانیا
۳۷ اسکیت باز برای شرکت در رقابت‌های جهانی اسپانیا، هفتم تیر عازم بارسلون می‌شوند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئیس فدراسیون اسکیت درباره اعزام اسکیت بازان کشورمان به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا گفت: ۳۷ ورزشکار در پنج رشته اسکیت هاکی، اسکیت نمایشی، فری استایل، رولن آلپاین و سرعت به اسپانیا می‌روند که از این تعداد، هفت نفر خانم و مابقی آقا هستند.

بهمن محمدرضایی افزود: محمد صالحی، از یک ماه پیش در شیلی مشغول انجام تمرین است و با تلاش‌هایی که در تمرینات از خود نشان می‌دهد، شانس کسب نشان طلای این رقابت‌ها را دارد.

نایب رئیس کنفدراسیون اسکیت آسیا درباره سرمایه گذاری در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها برای ورزش اسکیت گفت: هم اکنون حدود ۲۵۰ پیست اسکیت از سوی بخش خصوصی و حدود ۵۰ پیست دولتی نیز از سوی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون و هیئت‌های ورزشی در استان‌ها ایجاد شده است که بیشترین سرمایه گذاری‌ها را شهرداری‌ها انجام داده اند.

و‌ی درباره فعالیت ورزشکاران اسکیت در سطح کشور و جایگاه اسکیت در جهان گفت: فدراسیون اسکیت در ۱۰ رشته در حال فعالیت است و ۳۰ هزار نفر در سراسر کشور در این رشته‌ها فعالیت می‌کنند، در سطح جهانی هم اسکیت ایران، در رشته سرعت، جزء ۱۰ کشور برتر است و علاوه بر رشته سرعت، ورزشکاران رشته فری استایل نیز، رشد خوبی در سطح قاره و جهانی داشته اند.

رقابت‌های جهانی اسپانیا از هفتم تا ۲۴ تیر برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز