کمیت و کیفیت سبک‌ها و انجمن‌ها مورد توجه فدراسیون است؛

قاسمی: فدراسیون ورزش‌های رزمی می‌تواند برترین باشد

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۲:۰۱
کد خبر: ۸۶۲۶۴۳
قاسمی: فدراسیون ورزش‌های رزمی می‌تواند برترین باشد
سرپرست سابق کمیته امور اقتصادی فدراسیون رزمی گفت: کمیت و کیفیت انجمن ها و سبک‌های تحت پوشش فدراسیون ورزش های رزمی به عنوان یکی از امتیازات قابل توجه این فدراسیون قابل ملاحظه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرپرست جدید فدراسیون ورزشهای رزمی در صحبت‌های اخیر خود از نظارت دقیق و رصد فعالیت‌های مختلف انجمن‌ها و سبک‌های مختلف تحت پوشش این فدراسیون خبر داده است که این نظارت‌های منطقی به منظور ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌ها در دستور کار قرار دارد.

در خصوص آخرین تغییر و تحولات و روند مثبت ایجاد شده در فعالیت‌های فدراسیون ورزش‌های رزمی، علی قاسمی سرپرست سابق کمیته امور اقتصادی و جذب اسپانسر این فدراسیون اعتقاد دارد فدراسیون رزمی می تواند برترین فدراسیون ورزشی کشور باشد.

وی در این‌خصوص گفت: کمیت و کیفیت انجمن ها و سبک‌های تحت پوشش فدراسیون ورزش های رزمی به عنوان یکی از امتیازات قابل توجه این فدراسیون قابل ملاحظه است.

رییس سابق کمیته ووکوتورین ایران تصریح کرد: برنامه محوری و تعریف دقیق حوزه مسئولیت و اختیار سبک ها به همراه تقویت نقش حمایتی فدراسیون نسبت به فعالیت های توسعه ای و اقتصادی مجموعه سبک های تحت پوشش می تواند تحولی اساسی در روند موجود و افزایش قابل توجه انگیزه مسئولان سبک ها در خصوص فعالیت هایشان ایفا کند.

قاسمی تاکید کرد: اینجانب در مدت زمان کوتاه مسئولیتم در فدراسیون ورزش های رزمی تلاش کردم تا برنامه های مشخصی در حوزه توسعه زیرساخت ها و ارتقاء شاخص های کمی و کیفی سبک ووکوتورین ایران ایفا کنم که متاسفانه برخی افراد با کارشکنی مشهود مشکل ساز شدند.

رییس سابق کمیته ووکوتورین ایران تاکید کرد: به صورت کلی در جریان برنامه های سرپرست فدراسیون هستم و جا دارد به سهم خود از دکتر داورزنی معاون محترم ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به جهت تغییرات ایجاد شده در فدراسیون و انتخاب گزینه ای مناسب جهت سرپرستی تقدیر و تشکر نمایم.

سرپرست سابق کمیته اقتصادی و مارکتینگ فدراسیون ورزش های رزمی در پایان تاکید کرد: مجموعه سبک ها و کارکنان اداری فدراسیون باید با همدلی در جهت ایجاد تحولات مثبت، همکاری مناسب با سرپرست فدراسیون داشته تا اهداف مشخص شده، حاصل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز