لژیونر ایرانی سرخ‌پوش می‌شود؛

خرید جدید پرسپولیس از لیگ اروپایی+عکس

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۳:۰۱:۴۲
کد خبر: ۸۶۸۶۸۰
خرید جدید پرسپولیس از لیگ اروپایی+عکس
تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به دنبال تقویت خود است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به دنبال تقویت خط هجومی خود است. وحید امیری، هافبک باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه که قراردادش را باشگاه ترکیه‌ای فسخ کرد، مدنظر سرخ پوشان پایتخت است و یک گام تا پیوستن با این باشگاه فاصله دارد. گابریل کالدرون آرژانتینی نیز علاقه‌مند است این بازیکن را به خدمت بگیرد و به همین دلیل به مدیران پرسپولیس پیام داده تا امیری را جذب کنند.

البته به جز پرسپولیس، سپاهان اصفهان هم خواستار جذب هافبک تیم ملی ایران است اما با توجه به علاقه امیری به پرسپولیس و سابقه بازی در این تیم به نظر می‌رسد، با توجه به اینکه رقم پیشنهادی سرخ پوشان کمتر است، اما او پرسپولیسی خواهد شد. مدیر برنامه‌های امیری اعلام کرد که به جز تیم‌های ایرانی، قطری‌ها هم خواستار امیری 31 ساله هستند.

امیری که تا سال 2020 با این باشگاه قرارداد داشت، در جمع ترک‌ها برخلاف مجید حسینی عملکرد خوبی نداشت و در حدود 679 دقیقه بازی تنها یک گل زد. این بازیکن 2 فصل فوق العاده را همراه با پرسپولیس پشت سر گذاشت و به قهرمانی در لیگ رسید و در جام جهانی هم بازی کرد و لایی او به پیکه نیز بسیار خبرساز شد تا جایی که کالدرون در مصاحبه ای اعلام کرده بود بازیکنی که به پیکه لایی زده را می خواهد.

نظر شما