مربی آرژانتینی ترکیب برانکو را دوست دارد؛

کالدرون بازیکنان مورد علاقه خود را معرفی کرد+عکس

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۴:۱۷:۲۱
کد خبر: ۸۶۸۶۹۵
کالدرون بازیکنان مورد علاقه خود را معرفی کرد+عکس
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران بازیکنان مورد علاقه خود را معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در نخستین دیداری که گابریل کالدرون روی نیمکت این تیم نشسته بود به مصاف نیروی زمینی رفت.

کالدرون اگرچه در نیمه نخست از ترکیبی متفاوت نسبت به سال گذشته بهره می برد اما نیمه دوم را با این نفرات آغاز کرد: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‎زاده، محمد انصاری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، فرشاد احمدزاده، مهدی ترابی، علی علیپور و امین اسدی.

شکی در این موضوع نیست که ترکیب نیمه دوم به نظر می رسد همان ترکیب اصلی و مورد علاقه برانکو است که مرد آرژانتینی با بازی دادن همزمان آنها نشان داد به این بازیکنان علاقه دارد و علیرغم گلزنی، شاید به جای اسدی یک مهاجم دیگر و یا امید عالیشاه فیکس شود. نکته دوم نیز این است که بی تردید کالدرون در اردوی ترکیه شناختش برای ترکیب فیکس بهتر خواهد شد.

گفتنی است، در این دیدار که پرسپولیس با 2گل پیروز شد در ابتدا نیمه نخست پرسپولیس با ترکیبی که به نظر می رسد ترکیب دوم سرخ پوشان است، به این شرح وارد زمین شد: بوژیدار رادوشوویچ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، حسین ماهینی، احسان حسینی، آدام همتی، محسن ربیع‌خواه، محمد نادری، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، امید عالیشاه و مهدی شریفی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز