شکاری و کشمکشی که ادامه دارد؛

اختلاف دو باشگاه بر سر گزینه پرسپولیس بالا گرفت+عکس

۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۵:۵۲:۱۵
کد خبر: ۸۶۹۳۰۹
اختلاف دو باشگاه بر سر گزینه پرسپولیس بالا گرفت+عکس
بازیکنی که در لیست خرید پرسپولیس بود حالا به محل اختلاف دو باشگاه دیگر تبدیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فصل نقل و انتقالات لیگ نوزدهم به برهه حساسی رسیده و بازیکنی که در لیست خرید پرسپولیس بود حالا به محل اختلاف دو باشگاه دیگر تبدیل شده است.

در روزهای گذشته هواداران خواستار این بودند که مدیران باشگاه تراکتور با اخذ رضایت نامه دانیال اسماعیلی فر از ذوب آهن وی را در این تیم حفظ کنند که این امر با توجه به اختلافات باشگاهشان با ذوب آهن بر سر بازیکنان سرباز کمی سخت و هزینه بر به نظر می‌رسد.

حالا با پیوستن رضا شکاری به تراکتور و بالا گرفتن اختلافات با سبزپوشان اصفهان دریافت رضایت نامه دانیال سخت‌تر از قبل خواهد بود، با این وجود مدیران تراکتور هرچه در توان دارند باید به‌کار بگیرند تا اسماعیلی فر را در یادگار امام ماندگار کنند چراکه بی اندازه این ماجرا به نفع باشگاه خواهد بود.

 

البته بعد از انتشار تصویری از سوی آذری که در بالا می بینید معاون حقوقی باشگاه تراکتور درخصوص صحبت‌های آذری مبنی بر اینکه حدود دو ماه دیگر حکمی صادر خواهد شد که طبق آن رضا شکاری 8ماه محروم خواهد شد، گفت: میزان محرومیت بازیکن در صورت فسخ غیرقانونی‌، 4 تا 6ماه است. شاید آذری بر مبنای قانون‌گذار برآمده و می‌خواهد قانون جدید بگذارد. این محرومیت هم برای زمانی است که بازیکن فسخ قرارداد غیر قانونی انجام داده باشد، اما شکاری در قرارداد خود حق انعقاد قرارداد با باشگاه دیگر را داشته است.

این شرطی هم که وجود دارد،‌ در تعارض با مواد 13 تا 17 قوانین انتقال فیفا نیست. بعضاً در برخی از کشورها مانند اسپانیا درج این شرط که بازیکن با پرداخت مبلغی می‌تواند قراردادش را فسخ کند،‌ الزامی است،‌ اما در ایران این اختیار داده شده که این بند قرارداد توافقی باشد. بازیکن بر اساس همین حق قراردادش را فسخ کرده و بعد از آن هم نامه‌نگاری‌های لازم را با باشگاه ذوب‌آهن انجام داده و گفته که شماره حساب را اعلام کنند تا پول فسخ قراردادش را واریز کند.

به هر حال باید دید اختلاف این دو باشگاه بر سر خرید پرسپولیس که البته منجر به تحقق هم نشد در نهایت به کجا خواهد کشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز