آتوسا عباسی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اگر حمایت نشوم، خداحافظی خواهم کرد/ کمبود اسپانسر مشکل دوچرخه‌سواری است

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۴:۲۱:۳۵
کد خبر: ۸۶۹۷۰۲
اگر حمایت نشوم، خداحافظی خواهم کرد/ کمبود اسپانسر مشکل دوچرخه‌سواری است
بانوی رکابزن سرعتی ایران گفت: اگر به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نشوم، از این رشته خداحافظی خواهم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری پیست بانوان روزهای 19و20 تیر در محل کمپ‌های تیم‌های ملی دوچرخه سواری برگزار شد.

آتوسا عباسی، رکابزن باسابقه ایران در این رقابت‌ها با کسب 3طلا و 2نقره قهرمان قهرمانان سال 98 شد. وی در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص رقابت‌ها بیان کرد: در این رقابت‌ها در رشته‌های 200 متر، 500 متر، کایرین، تیم اسپرینت و اسکرچ رکاب زدم و موفق شدم در سه رشته مدال طلا و در دو رشته دیگر مدال نقره کسب و عنوان قهرمان قهرمانان سال 98 را از آن خود کنم.

وی افزود: بچه‌ها نسبت به قبل حس رقابتی بیشتری پیدا کردند، تلاش می‌کنند و انگیزه بالاتری برای کسب مدال پیدا کردند، در کل سطح مسابقات نسبت به سال‌های گذشته بالاتر رفته است.

عباسی عنوان کرد: یکی از مشکلات دوچرخه سواری کمبود اسپانسر است. حمایت‌های مالی باعث می‌شود که خیال ورزشکار آسوده باشد و انگیزه بیشتری برای تمرین کردن ایجاد می‌کند. وجود حامی مالی این حس را به ورزشکار می‌دهد که دلگرمی دارد و به جز عشق و علاقه‌ای که به رشته خود دارد، ورزشکار می‌داند زمانی که صرف می‌گذارد در قبال آن چیزی دریافت می‌کند و مسلما نتیجه بهتری هم کسب خواهد کرد.

بانوی سرعتی ایران اظهار داشت: اگر از رکابزنان حمایت شود و تیم ملی به مسابقات خارجی بیشتری اعزام شود، تجربه بیشتری به دست می‌آورند و در نتیجه این رشته آینده روشنی خواهد داشت. اگر بچه‌های سرعت هم بتوانند مسابقات برون مرزی را شرکت کنند، شاید جزو 3 نفر دارای مدال نباشند اما بالاخره در 10 نفر برتر خواهند بود.

رکابزن باسابقه در پایان گفت: اگر از طرف فدراسیون حمایت شوم و به مسابقات برون مرزی بروم، بی‌شک انگیزه بیشتری برای مسابقات خواهم داشت، تلاش بیشتری می‌کنم و نتایج بهتری به دست خواهم آورد. اما اگر به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نشوم، از این رشته خداحافظی خواهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز