هانیه رستمیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه فینالیست‌ها مدال‌آوران المپیک و جهانی بودند/ شانس کسب مدال المپیک ۲۰۲۰ را هم داریم

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۵:۰۷:۰۸
کد خبر: ۸۶۹۷۱۳
بانوی تیرانداز تیم ملی گفت: نفراتی که به فینال مسابقات رسیدند، همه مدال‌آوران جهانی و المپیک بودند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هانیه رستمیان، تیرانداز تیم ملی کشورمان که در مسابقات یونیورسیاد ایتالیا موفق به کسب مدال نقره ماده تپانچه شد، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این رقابت‌ها بیان کرد: این رقابت‌ها بعد از المپیک مهم‌ترین مسابقه جهانی است و همه‌ کشورها در آن حضور دارند. تیراندازهای برتر دنیا در یونیورسیاد 2019 حضور داشتند و کسانی که به فینال رسیدند، مدال‌آوران جهانی و المپیک بودند.

وی افزود: خداراشکر نتایج خوبی در این مسابقات و رقابت‌های پیش از آن کسب کردیم و به تمرینات خود ادامه خواهیم داد. از روز دوشنبه 24 تیر دوباره وارد اردو می‌شویم تا برای مسابقات بعدی آماده شویم. امیدوارم بتوانیم در مسابقات جام جهانی برزیل هم نتایج خوبی کسب کنیم.

رستمیان عنوان کرد: تیم ملی وضعیت خوبی دارد و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. از مسابقات مونیخ مقداری فشنگ تهیه شده و حالا می‌توانیم تمرینات 25 متر را هم داشته باشیم. در هر دو رشته تلاش خود را می‌کنیم اما بیشتر تمرینات در رشته بادی است. در ماده 25 متر تمرین می‌کنیم و از آن‌جایی که در مسابقات رکوردهای خوبی زدیم، در این رشته هم شانس کسب سهمیه وجود دارد.

بانوی تیرانداز تیم ملی گفت: در چند مسابقه اخیری که شرکت کردیم، وضعیت تیم ملی ایران خیلی خوب شده و حتی مربیان تیم‌های خارجی گفتند که ایران تیم قدرتمندی دارد. ایران در این رشته خیلی پیشرفت کرده و حتی می‌توانیم امید کسب مدال المپیک 2020 را هم داشته باشیم.

نظر شما