با پیوستن امیری؛

پرسپولیسی‌ها از کهکشانی‌تر شدن می‌ترسند!

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۴:۲۳:۳۲
کد خبر: ۸۷۰۲۸۳
پرسپولیسی‌ها از کهکشانی‌تر شدن می‌ترسند!
تیم پرسپولیس پارسال در همین زمان از عدم وجود بازیکنان مطرح به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی رنج می برد و حالا از زیاد بودن ستاره و کهکشانی تر شدن تیم به شکلی دیگر.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از کش و قوس های فراوان وحید امیری با پرسپولیس قراردادی 2 ساله بست تا سرخ پوشان تیمی به مراتب پرستاره تر و کهکشانی داشته باشند. اما مطلبی وجود دارد که می توان گفت پرسپولیسی ها از کهکشانی تر شدن می ترسند. دلیل این موضوع دقیقا به خود این ستاره‌ها باز می گردد.

نگاهی به لیست پرترافیک سرخ پوشان در نقاط مختلف نشان می دهد تعداد بازیکنان ملی پوش این تیم با افزایش دو و نسبت به جام جهانی 2018 چهار برابر شده و در یک محاسبه ساده در دو اردوی اخیر تیم ملی، تعداد ملی پوشان پرسپولیس به9 بازیکن می‌رسد.

این ملی پوشان عبارتند از: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، محمد نادری، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی، مهدی ترابی، وحید امیری، احمد نوراللهی و علی علیپور.

باید بدانید مربیان و باشگاه‌های حرفه‌ای از این موضوع استقبال نمی‌کنند، زیرا با هر اردوی تیم ملی، تعداد زیادی از بازیکنان از کمپ تیم‌ها خارج خواهند شد و نظم تمرینات باشگاهی را بهم می‌ریزند اما این در حالی است که پرسپولیسی‌ها مشتاق جذب ملی پوشان بیشتری هستند و از طرف این بار می ترسند به 10 یا شاید 11 رسیدن این عدد تیم پرسپولیس امکان از دست دادن بازیکنانش را  داشته باشد. حداقل نگرانی می تواند مصدومیت در بازی های ملی و از دست دادن یک یا چند بازیکن در پیچ و خم لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان باشد و قرمزپوشان به این مهم توجه خواهند داشت.

نظر شما