سرخ‌پوشان بازهم بازیکن می‌خرند؛

حاجی پرسپولیس دست گابی را رو کرد+عکس

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۰:۲۲:۱۷
کد خبر: ۸۷۳۵۵۳
حاجی پرسپولیس دست گابی را رو کرد+عکس
مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت بعد از جذب چند بازیکن دیگر تیم ما کامل می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد انصاری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از اینکه در فینال لیگ قهرمانان آسیا رباط صلیبی پاره کرد، چند وقتی است پا به توپ شده و حتی به تیم ملی نیز دعوت شد.

او درباره کار با گابریل کالدرون و تاثیر او روی تیم گفت: کالدرون در روز‌های نخست مشغول ارزیابی بازیکنان تیم بود تا به شناخت کافی برسد. در عین حال او روش خاص خود را برای تمرینات دارد. مطمئنم بعد از تجربه کار با برانکو که چیز‌های زیادی برای ما بازیکنان داشت، تجربه کالدرون منجر به قوی‌تر شدن ما می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: کالدرون می‌داند هواداران از او انتظار بالایی دارد و به دنبال آماده کردن تیمی است که برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر شود. خوشبختانه بازیکنان خوبی را هم جذب کردیم و بعد از جذب چندین بازیکن دیگر، تیم کامل می‌شود و دیگر مشکلی از حیث بازیکنان خواهیم داشت.

به هر حال اینکه انصاری می گوید پرسپولیس چند بازیکن دیگر جذب می کند، نشان می دهد کالدرون در ذهنش حضور بیش از یک مهاجم را مدنظر دارد و شاید سرخ پوشان پایتخت تا شهریور 2 بازیکن خارجی جدید جذب کنند.

البته شاید هم انصاری از خریدهای سرخ پوشان خبری نداشته است، به هر ترتیب شاید این ستاره سرخ پوشان از تمام خریدهای باشگاه خبر نداشته که البته بعید به نظر می رسد.

نظر شما