میثم بائو در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال به پوست‌اندازی نیاز داشت/ کالدرون کار ساده‌ای ندارد/ باید منتظر تیم دنیزلی باشیم

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۵:۰۹:۳۱
کد خبر: ۸۷۵۱۸۹
استقلال به پوست‌اندازی نیاز داشت/ کالدرون کار ساده‌ای ندارد/ باید منتظر تیم دنیزلی باشیم
پیشکسوت مازندرانی فوتبال معتقد است تیمی در لیگ نوزدهم قهرمان می‌شود که مدیریت قوی‌تری نسبت به سایر تیم‌ها در کادرفنی داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میثم بائو، پیشکسوت مازندرانی فوتبال که سابقه حضور در استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را دارد، درخصوص شرایط این تیم ها صحبت کرد.

وی درباره آخرین وضعیت استقلال با استراماچونی به خبرنگار برنا گفت:به نظر من هجمه‌های زیادی روی باشگاه قرار دارد که صحیح نیست، همه می‌گویند 15 یا 18 بازیکن از تیم رفته و استقلال در این فصل نتیجه نخواهد گرفت. بنده می‌گویم مگر باشگاه بازیکنی را از تیم بیرون کرده است، آنها در تیم‌های دیگر درآمد بهتری داشتند و رفتند. ضمن اینکه استقلال پارسال با بازیکنان قبلی چه عنوانی به‌دست آورد. نمی‌خواهم منکر زحمت بازیکنان و هر شخص دیگری بشوم ولی هجمه‌ها روی تیم جالب نیست. تیم با نظم در حال تمرین است بازیکنان بسیار با انگیزه ای به تیم آمده اند و هواداران هم باید به این جوانان فرصت بدهند.

بائو افزود: برانکو هم زمانی که به پرسپولیس آمد یک خانه تکانی کرد و بازیکنان جوان زیادی را آورد، بسیاری می‌گفتند او نتیجه نمی‌گیرد ولی برعکس شد و استقلال هم به پوست‌اندازی نیاز داشت که خوشبختانه انجام شد و می‌توان به آندره آ استراماچونی و بازیکنانی که در لیگ قبل جزو خوب‌ها بودند امید داشت. در تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس مدیریت نقش مهمی دارد، به‌ویژه مدیریت اعمال شده توسط سرمربی تیم که نقش اساس در روند و نتیجه گیری دارد.

هافبک اسبق پرسپولیس درباره وضعیت این تیم عنوان کرد: حدود 8-9 بازیکن پرسپولیس چند سال است که کنار هم بازی می‌کنند و این موضوع اهمیت زیادی دارد. البته کار کالدرون هم ساده نیست و می‌توان گفت نتایج این فصل بستگی به عملکرد او دارد و مهم است انگیزه قهرمانی و نتیجه گرفتن را به تیم القا کند. البته پرسپولیس بازیکنان حرفه‌ای و خوبی دارد که با بازی هم آشنا هستند و می‌توانند انتظارات هواداران برآورده کنند.

بازیکن اسبق تراکتورسازی درباره حضور دنیزلی و اینکه تجربه قبلی او در ایران می‌تواند یک امتیاز مثبت باشد گفت: آشنا بودن یک امتیاز است ولی دنیزلی زمانی در فوتبال ایران بود که تیم‌ها متکی به فرد و ستاره بودند، زمانی که بازی می‌کردم در لیگ 10 پلی‌میکر قوی وجود داشت اما حالا لیگ فیزیکی شده و تیم‌ها بیشتر بر اساس کار تیمی نتیجه می‌گیرند. تراکتور بازیکنان خوبی گرفته و مربی خوبی دارد ولی تاکید می‌کنم در این سه تیمی که بازی می‌کردم و درباره آنها حرف زدم تیمی قهرمان می‌شود که مدیریت کادر فنی در آن قوی‌تر باشد.

نظر شما