ساره جوانمردی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازدید وزیر ورزش از تمرینات انرژی مضاعفی به ورزشکاران می‌دهد/ به دلیل تحریم‌ها فشنگ سخت پیدا می‌شود

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۷:۰۱:۰۸
کد خبر: ۸۷۸۵۶۲
بازدید وزیر ورزش از تمرینات انرژی مضاعفی به ورزشکاران می‌دهد/ به دلیل تحریم‌ها فشنگ سخت پیدا می‌شود
ملی‌پوش تیراندازی کشورمان گفت: به دلیل تحریم ها فشنگ بسیار سخت پیدا می‌شود و امیدوارم این مشکل با تلاش مسئولان هرچه زودتر مرتفع شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، در ادامه بازدید خود از اردوهای تیم ملی رشته‌های مختلف روز دوشنبه از اردوی تیم ملی اهداف پروازی و تیراندازی در مجموعه ورزشی آزادی دیدن و دقایقی نیز با ملی پوشان این رشته گفتگو کرد.

ساره جوانمردی، ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در این‌باره به خبرنگار برنا گفت: حضور وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک در اردو تیم‌های ملی اتفاق بسیار خوبی است و بازدید دکتر سلطانی فر از تمرینات انرژی مضاعفی به ورزشکاران می دهد، آن‌هم درسالی که بسیاری از ورزشکاران درحال آماده کردن خود برای کسب سهمیه المپیک و پاراالمپیک هستند.

وی در ادامه افزود: امیدوارم حضور دکتر سلطانی فر هم در اردوی تیراندازی باعث خیر شود چون ایشان پشتیبانی قوی‌تری از این رشته دارند.

دارنده مدال طلای جهان درباره آخرین وضعیت خود و مسابقات پیش رو عنوان کرد: به صورت غیر متمرکز تمرینات خود را برای مسابقات آینده و آمادگی لازم برای حضور در المپیک دنبال می‌کنم. البته تا 2 ماه دیگر باید در رقابت‌های قهرمانی جهان در استرالیا حضور پیدا کنم، این آخرین فرصت برای ورزشکارانی است که سهمیه کسب نکرده اند اما من که در 10 متر و 50 متر خفیف خوشبختانه سهمیه کسب کرده ام به این رویداد به چشم یک مسابقه تدارکاتی نگاه می‌کنم.

جوانمردی با اشاره به مشکل کمبود فشنگ خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل تحریم ها فشنگ بسیار سخت پیدا می‌شود و امیدوارم این مشکل با تلاش مسئولان هرچه زودتر مرتفع شود.

نظر شما