مهدی پوررهنما:

هدفم کسب مدال طلا پارالمپیک توکیو است

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۶:۲۶
کد خبر: ۸۸۱۵۵۲
هدفم کسب مدال طلا پارالمپیک توکیو است
ملی پوش پاراتکواندو کشورمان گفت: هدفم کسب ایستادن روی سکو قهرمانی ۲۰۲۰ توکیو است تا نخستین مدال طلا پاراتکواندو را در پارالمپیک به دست آورم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی پوررهنما، ملی پوش پاراتکواندو کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: سطح رقابت‌های آسیایی اردن بسیار بالا بود و به دلیل این که به صورت آزاد برگزار شد کشورهای دیگر قاره‌ها نیز در این رویداد حضور داشتند و همین باعث شد تا مبارزات خوبی را شاهد باشیم.

وی افزود: داوری در مسابقات قهرمانی آسیا اردن مشکلی نداشت و سیستم هوگوها به گونه‌ای بود که امتیازات به درستی ثبت می‌شد. سطح میزبانی این رقابت‌ها حتی از مسابقات جهانی ترکیه بالاتر بود و همین موضوع به ورزشکاران و تیم‌ها آرامش داده بود.

پوررهنما اظهار داشت: در رقابت‌های جهانی ترکیه نتوانستم عملکرد لازم را داشته باشم و در این مسابقات تصور خیلی از کشورها این بود که پاراتکواندوکاری از کره جنوبی مدال طلا را به دست می‌آورد اما خوشبختانه توانستم در فینال با نتیجه ۱۸ بر یک برابر او پیروز شوم و ثابت کنم که همچنان رنکینگ نخست جهان هستم و مدال طلا این وزن برای تیم ملی و کشور ایران است.

دارنده مدال طلا آسیا افزود: اختلاف امتیاز من در رنکینگ جهانی با دیگر حریفانم زیاد است اما برای حفظ جایگاه‌ام باید در تورنمنت‌ها حضور داشته باشم که رده نخست رنکینگ سیستم را از دست ندهم. مسابقات قهرمانی اروپا را در پیش داریم و سعی می‌کنم که در این رویداد هم بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی عنوان کرد: پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اولین حضور رشته پاراتکواندو است و برای تمام کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است و من هم به دنبال کسب مدال طلای این مسابقات هستم تا نخستین طلا پارالمپیک را برای کاروان ورزشی کشورم به دست آورم.

پوررهنما تصریح کرد: اکنون در یک قدمی رسیدن به هدفم هستم و امیدوارم که با تمرینات مداوم بتوانم با آمادگی بالایی در توکیو حاضر شوم و بهترین عملکرد را در این رویداد داشته باشم.

ملی پوش پاراتکواندو در پایان گفت: تمام تمرکز و فکرم روی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است تا بتوانم با ایستادن روی سکوی قهرمانی برای کشورم افتخار آفرینی کنم. اما بعد از پارالمپیک دوست دارم برای مربیگری در این رشته اقدام کنم تا بتوانم تجربیاتم را در اختیار ورزشکاران جوان تر قرار دهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز